Gå til innhold

Lader til Nettbrett


I38ZDGBR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I38ZDGBR skrev (4 minutter siden):

ok, så den lader ikke med mer enn 18 watt med c kabel. Da kan jeg bruke den uten at det sliter på batteriet. 

Beklager maset men var litt vanskeligt når man ikke har innsikt og det ikke følgte med orginal lader.

Teknisk sett så sitter laderen i telefonen. Det folk kaller lader, er en adapter som gir spenning og strøm til laderen i telefonen. Derfor har det ikke noe å si hvor mye adapteren klarer å levere over det du trenger.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
I38ZDGBR skrev (5 minutter siden):

ok, så den lader ikke med mer enn 18 watt med c kabel. Da kan jeg bruke den uten at det sliter på batteriet. 

Beklager maset men var litt vanskeligt når man ikke har innsikt og det ikke følgte med orginal lader.

Det stemmer nok det at det er 18 watt med USB-C. Det er standard på USB-C som heter Power Delivery som gjør at laderen snakker med enheten som lades. Jeg tror det er den standarden som mangler på USB-A, så der vil en ofte ende med å lade med 5 volt og 2,4 ampere som gir 12 watt (tallene er øvre grense for hva den ladede enheten får bruke). Unntaket er om både lader og nettbrett har en annen felles standard.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...