Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min Face Book side er forsvunnet, dvs. den er synlig på telefonen, men på min PC  får jeg kun opp denne beskjeden når jeg prøver å gå inn på min side: "Dette innholdet er ikke tilgjengelig akkurat nå. Når dette skjer, skyldes det vanligvis at eieren enten bare har delt det med en liten gruppe mennesker, har endret hvem som kan se det, eller har slettet det". Imidlertid får jeg opp hyhetssiden, men altså ikke min egen side.

Slik har det nå vært i en uke, jeg har skrevet til Face Books tilbakemeldingsadresse, men ikke fått svar. Jeg har ikke skrevet noe som kunne støte noen, og hadde jeg vært svaretlistet av FB så hadde jeg vel ikke kunne se siden på telefonen heller?

Er det noe med min PC som er årsaken, eller er det FB som er årsaken? Noen som vet?

Endret av Peer Grynt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den meldingen kommer blant annet opp når du er blokkert.
Er det samme bruker/konto på telefon og PC?

Få noen andre til å sjekke om siden din er tilgjengelig, fra deres konto.

Facebook suger, og har så mange tekniske feil at man skulle tro det var kun fjøsnisser som jobbet med utvikling der.
Tilfeldige blokkeringer er ikke noe uvanlig problem, chattevinduer som spretter opp, som man ikke blir kvitt, advarsler i popups som kommer støtt og stadig uten mål og mening osv.

Lenke til kommentar

Ja det er samme bruker/konto på telefon og PC. Og siden min er tilgjengelig  for andre.

Jeg bruker mest FB fra min PC, jeg synes det er best, jeg ssynes det blir for smått på telefonen, særrlig når man skal se på bilder. 

Kan det være en strategi fra FBs side  for at alle skal over til tlf?

 

Lenke til kommentar
Peer Grynt skrev (1 minutt siden):

Kan det være en strategi fra FBs side  for at alle skal over til tlf?


Nei, det er det neppe.

Du må forsøke å finne ut hva som er forskjellig fra telefon til PC.
Bruker du app eller nettleser på telefonen?
Har du VPN eller lignende på noen av disse?
IP-adresser? Brukerkontoer? Cookies? ... osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...