Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Synes virkelig mannfolk at "falskt" utseende er fint?


Anbefalte innlegg

Gjest 6c1dc...bc7 skrev (11 minutter siden):

Ikke for meg. Jeg tenker at han kaller henne «peneste» fordi hun ville blitt oppfattet som dette av de fleste.

Ok. Men nå har han altså bekreftet at min tolkning var den rette. Da er det vel ikke noen grunn til å insistere på å feiltolke ham?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 6c1dc...bc7 skrev (16 minutter siden):

Hvis du leser førsteposten en gang til, så handler det om sminke generelt.

Jeg hadde helt ærlig oppfattet deg som påtrengende og slitsom om du ikke forlot border vårt ved hint, og vi hadde flyttet oss. Det har faktisk også skjedd at vi har flyttet oss når noen blir slitsomme og vi ikke kan få snakke i fred. Noen ganger har vi tatt personen med i samtalen fordi personen ser ensom ut og vi synes synd på ham. Men pågående og slitsomt er det uansett. Men så er man oppdratt til å være hyggelig da…. 

Anonymous poster hash: 6c1dc...bc7

Det var ingen av jentene som ba meg gå. Jeg satt meg ned på samme bord som dem. men med en stol i mellom, så jeg klengte meg ikke på. Det var ikke intensjonen heller. 

Men DEM trodde sikkert jeg var en gris som var ute etter bare en ting. 

Er man på et utested klokken 00:00 og drikker alkohol og har kledd seg for fest så må man regne med at noen setter seg ned ved bordet dems. Dette var diskotek på første av 90-tallet. Den gangen var dte langt mer fulle folk inne på utestedene enn i dag. Folk røyket inne også. 

I dag blir du kastet ut så fort du er rød i øynene... 

Lenke til kommentar
Gjest 6c1dc...bc7
Bjerknez skrev (13 minutter siden):

Det var ingen av jentene som ba meg gå. Jeg satt meg ned på samme bord som dem. men med en stol i mellom, så jeg klengte meg ikke på. Det var ikke intensjonen heller. 

Men DEM trodde sikkert jeg var en gris som var ute etter bare en ting. 

Er man på et utested klokken 00:00 og drikker alkohol og har kledd seg for fest så må man regne med at noen setter seg ned ved bordet dems. Dette var diskotek på første av 90-tallet. Den gangen var dte langt mer fulle folk inne på utestedene enn i dag. Folk røyket inne også. 

I dag blir du kastet ut så fort du er rød i øynene... 

de bar deg ikke direkte, men indirekte😀 kjæresten min kommer snart er et ganske tydelig signal

Anonymous poster hash: 6c1dc...bc7

Lenke til kommentar

Hvis dem vil være i fred, så er det et veldig merkelig sted og forvente dette på. Bordet nærmest dansegulvet klokken 00:00 og jeg viste at dem ikke kom med noen type for jeg så dem kom alene. 

Dessuten så fikk jeg som sagt en meget god tone med venninnene hennes. Det er kun ho "pene" som prøvde og styre showet. 

Hadde dem bedt meg om å gå etc. så hadde jeg gjort det. Men dem ville på en måte ha oppmerksomhet, samtidig som dem ville spille litt kostbare. Man må nesten ha vært der for å forstå situasjonen. Umulig og beskrive den. 

Dem aller fleste i samme situasjon ville ikke sett min fremgangsmåte som "påtrengende", selv om det virker slik når jeg beskriver situasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest b0234...ade
Bjerknez skrev (13 timer siden):

Jeg ville valgt en av venninnene hennes når som helst etter den opplevelsen jeg hadde rundt det bordet. jeg bør kanskje ikke nevne at typen dems aldri dukket opp. 😅

Årsaken til det kommer jo ganske tydelig frem i innleggene dine. Hun ville ikke ha noe med deg å gjøre i begynnelsen, du syntes hun var penest. Du merker i begynnelsen at hun ikke vil ha noe med deg å gjøre, og blir snurt. Når hun da viser interesse (etter noen glass vel og merke), velger du å avvise henne. Det er vel en viss stolthet i det. 

Jeg var ikke ei som gikk mye ut på klubber og lignende, men på fest hendte det en sjelden gang at jeg ble lagt an på (tidlig 20 åra). Jeg var langt ifra den peneste jenta, og jeg dukket som oftest opp på fest i en ok topp og jeans, lett sminke og "bed head" hår, mens venninnene mine gikk i lårkorte kjoler, sminket seg pent og var ganske flotte. Det var ikke sjeldent at jeg satt med noen kompiser av meg og røyka sig mens jeg så på guttene som prøvde seg igjen og igjen på disse jentene, ikke fikk napp - og SÅ kom de til meg. 😆Husker det var en jeg pratet med en stund (vi hadde litt til felles) og så sa han at det var så hyggelig å snakke med meg og at jeg så mye bedre ut enn de jentene (selvsagt bullshit her ifra til himmelen). Jeg tenkte haha din tulling, du tror det der skal få meg til sengs med det der? 😛 Ble ikke noe på han der den kvelden nei. 

"Falskt" utseende drar mannfolk, sånn er det. En god del som hevder de ikke liker det, men tror nok de aller aller fleste liker det. Er disse damene som får oppmerksomhet. Men om de avviser deg, nei da er de plutselig blåst i skallen og mangler sosial intelligens. Gutta er jo tross alt biologisk programmert til å falle for disse skjønnhetene, og det må være strevsomt for egoet å ikke få innpass. 

Anonymous poster hash: b0234...ade

Lenke til kommentar
Gjest b0234...ade
Bjerknez skrev (3 minutter siden):

Du har missforstått alt jeg har skrevet, så jeg gir opp. 
 

lykke til videre i tråden :)

På hvilken måte?

Om poenget var at de som er mest oppdollet = har lavest selvbilde/selvtillit så kan jeg si at det stemmer dårlig. De fleste kvinner jeg har kjent som har god selvtillit ordner seg pent og ser dritbra ut på fest. Noen av de har brukt mye sminke. Har man dårlig selvbilde/selvtillit gjør man ikke så mye ut av seg og gjemmer seg helst i et hjørne. Eller så drikker man seg modig. 

Anonymous poster hash: b0234...ade

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...