RaymondK Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Har anskaffet en 4g router med to modem. Den eksterne antennen jeg tenkte å bruke har "bare" to LTE antenner. Vil det være greit om jeg brukte en på hvet modem, og så satte en av de medfølgende svarte årene på AUX her? Lenke til kommentar
bmork Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Begge antennene er vel omtrent like viktige. Men det vil jo virke. Bare ikke like bra. Om det er merkbart? Vet ikke. Og så er det vel uansett et spørsmål om resultatet er godt nok, som bare du kan svare på. Du får nesten bare hoppe i det og prøve 🙂 Litt nysgjerring: Hva er tanken med to modem? Samtidig oppkobling mot flere nett for redundans? Lenke til kommentar
vitty Skrevet 14. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2023 Hei, Du mister MIMO(multi-in multi-out) som betyr at du ihvertfall halverer ytelsen. Mulig det er godt nok for ditt bruk, det vet jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
NULL Skrevet 14. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2023 3 hours ago, vitty said: Hei, Du mister MIMO(multi-in multi-out) som betyr at du ihvertfall halverer ytelsen. Mulig det er godt nok for ditt bruk, det vet jeg ikke. Og Beamforming i samme slengen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå