Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Noen som selger dusjhode med avstenging?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte et dusjhode med av/på knapp for noen år siden i tillegg til en ekstra lang dusjslange slik at jeg ikke må inn i dusjen for å skru av vannet hvis jeg f.eks. skal fylle en bøtte eller spyle ned hele badet.. Ganske likt dette, mulig det er nøyaktig samme som jeg kjøpte for noen år siden som nå ikke lenger er gyldig eBay-item-ID: https://www.ebay.com/itm/325198364750

Lenke til kommentar

Som dere vet så følger jo Zuckerberg med på alt det vi sier og tenker. Så plutselig dukket det opp reklame for et dusjhode på facebook. Ser helt likens ut som det ali q linket til! Så har nå bestilt slik at annonsører og folka borti Silicon valley skal bli fornøyde. Hvordan har ditt tålt bruk?

On 2/10/2023 at 7:37 PM, Complexity said:

Pass på at det er samme trykk i både varmt å kaldt vann da. På jobben min har varmtvannet høyere trykk, så stenger man vannet etter blandebatteriet så dytter den kaldtvannet i retur og alt blir varmt. Man kan klø seg godt i hodet når man plutselig skyller ned med varmtvann i toalettet.

Det hørtes snålt ut! Må være et litt spesielt opplegg der i gården. Her er det bare en trykkilde. -Pumpa fra brønnen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...