Gå til innhold

Flytte innhold fra SIM-kort til nytt SIM.


Anbefalte innlegg

Skal bytte mobilleverandør og trenger hjelp til hvordan innhold flyttes fra nåværende SIM-kort til telefonen og så til nytt SIM-kort.

Jeg bruker Samsung SM-G900F, Galaxy S5.

Hva betyr de forskjellige fargene (grønn-gul-blå) foran hver kontakt i meldinger?

Endret av Aldebaran_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uh.
Det er vel et par tiår siden sist det var vanlig å lagre ting på simkortet? Gitt android er vel det vanlige å bruke Google Contacts.

Forøvrig er jo telefonen din såpass gammel at du bør vurdere å oppgradere til en som fortsatt får sikkerhetsoppdateringer.

Endret av barfoo
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

I Kontakter appen så kan du importere kontakter fra sim-kort til google kontoen slik at de blir lagret der og på mobilen. Trenger ikke ligge på det nye sim-kortet.

Fargene (grønn-gul-blå) foran hver kontakt er bare der for å skille bedre mellom de forskjellige kontaktene.

Endret av Svein M
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
barfoo skrev (18 timer siden):

Uh.
Det er vel et par tiår siden sist det var vanlig å lagre ting på simkortet? Gitt android er vel det vanlige å bruke Google Contacts.

Forøvrig er jo telefonen din såpass gammel at du bør vurdere å oppgradere til en som fortsatt får sikkerhetsoppdateringer.

Hvis han er fornøyd med åssen telefonen hans funker, ser det vel ingen god grunn til å kjøpe nytt? Sikkerhetsoppdateringer ja, hvor mange kjenner du som har fått telefonen sin hacket? Null? Jeg også.

Endret av Sharpings
  • Liker 1
Lenke til kommentar
28 minutes ago, Sharpings said:

Hvis han er fornøyd med åssen telefonen hans funker, ser det vel ingen god grunn til å kjøpe nytt?

Tja. F.eks. forsvinner jo 3G etterhvert, og med S5 er du da etterlatt med kun GSM.

29 minutes ago, Sharpings said:

Sikkerhetsoppdateringer ja, hvor mange kjenner du som har fått telefonen sin hacket? Null? Jeg også.

Nei, jeg kjenner et tall som er ganske mye høyere enn null. Det er folk som opplever malware etter å ha besøkt feil nettsider.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...