Pusern Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article172394.ece
Sakris Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Unnskyld men jeg skjønner ikke helt humoren i at en person prøver å svindle til seg penger/datadeler! Kan du opplyse meg?
Blib Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 (endret) Hahaha. Heh, gi nå pokker i å være vrien da, historien er jo så absurd, så.. *dum* at det blir latterlig. Poteter? Endret 13. januar 2004 av Blib
tbone Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Unnskyld men jeg skjønner ikke helt humoren i at en person prøver å svindle til seg penger/datadeler! Kan du opplyse meg? Hvis ikke du ser humoren i dette så bør du nok holde deg til Politikk/Religion...(der du er mest aktiv)
Loomy Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 bob-bob-bob. Faller ikke av stolen av latter akkurat, men okey.. Sprøtt var det muligens.
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 vel han fikk jo en ny pc da, *tenker du på det samme som jeg*?
Jon@s Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 (endret) Unnskyld men jeg skjønner ikke helt humoren i at en person prøver å svindle til seg penger/datadeler! Kan du opplyse meg? Det morsomme i historien er ikke at en person forsøker å svindle til seg datadeler/penger, men den sprø måten det gjøres på. Men man skal kanskje ikke le av slike fæle ting...hehe....huff, og jeg som til og med ler av den columbine-master card parodien. *ond* Endret 18. januar 2004 av Jon@s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå