Gå til innhold

Her er våre personlige favorittspill fra 2022


Anbefalte innlegg

Aiven skrev (2 timer siden):

Takk for tipset. Har spilt WH3 via xbox live, men får vel bli kjøp på steam ved neste salg, for å teste dette tenker jeg.

Året har vært nokså labert for strategispill, ser jeg har spilt mest spill fra fjoråret og eldre. Mount & Blade II: Bannerlord er vel det eneste jeg vil nevne fra 2022, der har det gått med noen hundre timer :)

Ellers er jo Dwarf Fortress ute på steam, men det er jo en nylansering, ikke en release. Bra spill er det okkesom.

Ser fram mot Blood Bowl 3 som slippes i neste måned.

Bare husk man må eie alle 3 spillene på samme platform :) . Hele warhammer verdenen, alle spillbare raser i ett og samme spill. Samt at man kan spille Campagne multiplayer med opp til 8 spillere, og det er simultaneous turns, noe som gjør at ventetiden er betraktelig kuttet ned på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GrinderX9 skrev (5 minutter siden):

Bare husk man må eie alle 3 spillene på samme platform :) . Hele warhammer verdenen, alle spillbare raser i ett og samme spill. Samt at man kan spille Campagne multiplayer med opp til 8 spillere, og det er simultaneous turns, noe som gjør at ventetiden er betraktelig kuttet ned på.

Jepp. Har spilt en tilsvarende (samme ?) mod med WH 1 og 2, har disse på steam. Multiplayer på Total War har jeg dog ikke prøvd mye :)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (53 minutter siden):

Tehe. Er da ikke noe å beklage for. Liker du det ikke så liker du det ikke. Jeg var bare glad jeg så noen snakke litt om det for en gang skyld 😃 Et av MINE fav spill i år, sammen med Bayonetta 3 og Stray 😃 Liker ikke first person? Ikke stor VR fan heller, da, eh?

Har aldri prøvd VR desverre men har forhåndsbestilt PSVR2, hehe.
Jeg foretrekker tredjeperson men kan spille FPV spill også. Elder scrolls osv. Gleder meg til Starfield

Gled deg! Er en game-changer. Skulle ønske Ghostwire kom til VR, men nå har jo MS tatt over Bethesda og de driter i VR, så... Gledet meg til Starfield helt til jeg hørte mer info om det. Men når jeg så gameplayet så mistet jeg interesse for det. Kresen blitt, vøtt! =D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...