Gå til innhold

Vi har kåret årets spill i flere kategorier (del 2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gromle skrev:
Guybrush 3pwood skrev:

"Og la oss håpe at dette ikke er slutten" 

Det blir nok ingen flere Monkey Island™ spill og det er kanskje like bra.

Nja.. Var ikke voldsomt begeistret for grafikkstilen, men ellers koste jeg meg igjennom siste tilskudd i serien.
Enig der, ikke kjempefan av grafikk stilen de valgte, men for meg det viktigste er humoren, historien, gameplay, stemningen totalt sett etc. Her har jeg ikke fått tid til å spille det så mye enda, men har startet og positivt overrasket på flere plan. Men ser frem til fremtidige spill, men grafikken håper jeg endrer seg, men kvaliteten ellers holder seg på topp.
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (8 timer siden):
Guybrush 3pwood skrev (20 timer siden):

"Og la oss håpe at dette ikke er slutten" 

Det blir nok ingen flere Monkey Island™ spill og det er kanskje like bra.

Hvorfor er det bra? Jeg likte det svært godt. Om ikke Monkey Island så er jeg hvertfall interessert i lignende spill med samme stemning og humor.

Ron Gilbert har hintet om at det ikke blir flere spill....  Og like greit å sette en stopper en plass.
Dere som meg som har spilt spillet bør vel skjønne at det ikke kommer flere spill, dette var slutten. Hvertfall fra Ron Gilbert sin side. 

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (8 timer siden):
Guybrush 3pwood skrev (20 timer siden):

"Og la oss håpe at dette ikke er slutten" 

Det blir nok ingen flere Monkey Island™ spill og det er kanskje like bra.

Hvorfor er det bra? Jeg likte det svært godt. Om ikke Monkey Island så er jeg hvertfall interessert i lignende spill med samme stemning og humor.


Du bør prøve Indinana Jones and the fate of atlantis. Det er et spill vi skulle fått en remake av, og kanskje en oppfølger. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...