Gå til innhold

CPU kjøler til delta 80x80 ? :D


Magnus-

Anbefalte innlegg

jeg har en delta 80x80 vifte på en zalaman5700 kjøler.. med p4533mhz 2,[email protected] i et asus p4pe, kjører Vcore på 1.675.. den ligger på ca 40 grader idle og noe rundt 55 under load. noen som har en GOD kjøleribbe å anbefale? om det er mulig å få temperaturen litt ned er jeg villig til å betale for det. har også 6 vifter i kabinettet utenom CPU vifta. setter pris på litt tips basert på egne erfaringer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som har en GOD kjøleribbe å anbefale?

Jeg vil da tro at denne ( Swiftech MCX478V ) vil funke :thumbup:

 

og denne ( Thermalright SP-94 )

 

Skal være MEGET gorde kjøliribber,

 

 

Du kan se på testene til 3dgememan.com

 

Thermalright SP-94 Copper Heatpipe Heatsink (Socket 478) Video Review

sp94_heatsink.gif

 

og

 

Swiftech MCX478-V™ Heatsink (Socket 478) Video Review

mcx478v.gif

 

Lykke til med kjøpet :thumbs:

Lenke til kommentar

sitter på skolen med ubertreig linje, venter til jeg kommer hjem med å se de filmene osv :) tilbakemelding kommer da. thermalright virker jo temmelig heftig, 100% kobber :p:p men har hørt masse bra om swiftech også, men ikke noe fra den nye.. skal se når jeg kommer hjem i 3 tiden :> takk for linkene

Lenke til kommentar
sitter på skolen med ubertreig linje, venter til jeg kommer hjem med å se de filmene osv :) tilbakemelding kommer da. thermalright virker jo temmelig heftig, 100% kobber :p:p men har hørt masse bra om swiftech også, men ikke noe fra den nye.. skal se når jeg kommer hjem i 3 tiden :> takk for linkene

Bare hyggelig ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjører delta 80x80 og swiftech. kjøler OK, til å vere luftkjøling.

 

vcore 1.85v

xp2600+@2475mhz ca 52-53 grader max load. (I asus pcprobe står det 35-36, men det må vere feil.

 

Når jeg kjører xp2600 uten noe klokking, ligger cpu temp på ca 34-35 på max load, og 27-28 idle.

 

Diggbar ribbe :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...