Gå til innhold

Blizzard åpner opp om fremtiden til World of Warcraft: Dragonflight


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en invite til å komme å prøve den nye rasen og klassen. Må helt ærlig si det var noe skikkelig fjas. Greit nok klassen kan nok bli artig utover men denne drage rasen var noe pinglete greier. Burde gå til lege da det er nok et veldig testosteron manko ute å går der... Og det at ingen armor vises. Gud å kjedelig det må bli...

Avinstallerte før jeg kom ut av introduksjons sonen.....dette er for gamle fans som fortsatt spiller...gammeldags/utdatert for andre vil jeg tro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uten å satt foten i den nye, de fortjener uten tvil alt som er lagt opp til dette. Er en grunn vi har en mmorpg som går enda idag etter så mange år etter release. Er kommet så mange mmo garbage gjennom årene, samtlige har gått rett ned i dassen.
Til og med de "free2play" sliter å følge med på denne ...
Nå skal jeg ikke uttale meg om spillet da jeg vet ikke men kjenner jeg rett WOW så er det samme stilen, bare bedre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
nagina skrev:

Uten å satt foten i den nye, de fortjener uten tvil alt som er lagt opp til dette. Er en grunn vi har en mmorpg som går enda idag etter så mange år etter release. Er kommet så mange mmo garbage gjennom årene, samtlige har gått rett ned i dassen.
Til og med de "free2play" sliter å følge med på denne ...
Nå skal jeg ikke uttale meg om spillet da jeg vet ikke men kjenner jeg rett WOW så er det samme stilen, bare bedre!

WoW er nede i 2 millioner aktive spillere , de har samme antall spillere som et knippe andre MMOs i dag . Sjangeren er blitt en nisje og fortjener muligens ikke dine pompøse ord .
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...