Spillredaksjonen Skrevet 6. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2022 Disse har vunnet i julekalenderen så langt Har du vunnet? Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2022 Gratulerer til vinnerne! 2 Lenke til kommentar
Gamebino Skrevet 6. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2022 Gratulerer til vinnerne. Har vært med på 438 luker så langt uten hell 😂 2 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2022 Gamebino skrev (2 timer siden): Gratulerer til vinnerne. Har vært med på 438 luker så langt uten hell 😂 Jepp. Nesten alle luker siden starten omtrent. Alltid sørger jeg for å ha rett svar også. Aldri vunnet. 1 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 7. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2022 (endret) Jeg er alltid så overrasket over hvor mange damer som leser Gamer. Varmer nerdehjertet helt inn til rota å vite at det andre kjønnet er like interessert i spill som meg ❤️ Endret 7. desember 2022 av PheIix 3 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 19. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2022 vant en gang i 2001 elns Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 19. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2022 fnwilborn skrev: Gamebino skrev (2 timer siden): Gratulerer til vinnerne. Har vært med på 438 luker så langt uten hell 😂 Jepp. Nesten alle luker siden starten omtrent. Alltid sørger jeg for å ha rett svar også. Aldri vunnet. vunnet en gang for leenge siden, 2001 elns ^^ Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 2. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2023 Yay Digg å vinne min første luke, etter å ha vært med siden oppstarten av julekalenderen 🥳 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå