Gå til innhold

Kjøpe innstiller spill - scam?


Alexlissom

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe et PS spill av en bruker som allerede har installert sitt på sin PS konto på sin egen PS5 via Finn.no.

Han sier han skal gi meg brukernavn og passordet sitt, så jeg kan logge på han og laste ned spillet på min nye PS5.

Han sier videre at han skal slette brukeren etter dette, synes det da er rart. Han sier at han kun har dette spillet på brukeren og vil slette det. Høres veldig shady ut, men han kan snakke for seg. 

Noen som kan bekrefte at dette ikke er scam?

https://www.finn.no/

35CCDAC8-CB96-4E08-B4DE-57B7AE69EE8E.png

CE222275-C51C-4EF2-981A-AFC6930FFF9B.png

C33CD889-1E34-495D-8FFB-D22682B79313.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei ikke gjør dette. Virker ikke ut som noen god ide overhode.

Er garantert en form for svindel... Aldri kjøp noen andres konto.. Kjøp heller spillet fra en seriøs butikk..

Flott at du spurte om dette her framfor å gjøre det. Viser at du er kritisk.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hvis du søker på Game Sharing PS4/PS5 så finner du de tekniske måtene som finnes for å dele spill.

Jeg vil anbefale deg å holde deg langt unna slikt. Jeg ble lurt med på dette via eBay før jeg visste hva det var av en shady selger.

Det finnes også selskaper som selger spill via dette systemet på nettet. De bør du også holde deg unna.

https://www.buygames.ps/en/fifa-22-standard-edition-ps5

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis du skal dele spill med andre via PSN brukeren din eller andre, gjør det med folk du kjenner og stoler på. 

Jeg gjør det selv med broren min. Og det funker uten noe problem. Poenget er at man gjør det med folk man stoler på.

Hvis noen av dine venner spiller fifa og ikke deler brukeren med noen så spørr om dere kan dele mellom dere. Da kan dere kjøpe spill sammen. 

Les litt på google eller se på youtube. Litt vrient å skjønne det med en gang, men veldig lett å sette opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...