Gå til innhold

Need for speed underground igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp - løsningen finnes. Du må patche spillet til versjon 1.3 (europeisk). De dårlige nyhetene er at NFSU sin online oppdatering virker ikke! (i hvertfall ikke for 2 uker siden da jeg holdt på med dette). Jeg fant løsningen til slutt i et dansk eller tysk forum. Har mistet linken, men har patchen fortsatt. Har lagt den på web-siden min. Du kan laste den ned direkte fra linken under:
[url="http://www.hindenes.org/files/patch_1.3.0_europe.exe"]www.hindenes.org/files/patch_1.3.0_europe.exe[/url]

Har ikke fått prøvd så mye online enda, såvidt jeg har erfart må man i praksis ha en topp tunet Skyline for å ha noe å stille opp med. Nærmer meg det selv (er på løp 98) og skal snart forsøke online igjen.

Lykke til!
Lenke til kommentar

Har du forsøkt å reinstallere spillet. Jeg gjorde det etter en mislykket patching (som gjorde at spillet ikke startet). Lagrede spill og biler ble ikke nullstilt ved reinstallering, så jeg tapte ingen ting i hvertfall. For øvrig så har jeg ikke opplevd at spillet fryser noen gang (selv ved mine tidlige online-forsøk), så kanskje er det noe annet på maskina som er i konflikt ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...