Gå til innhold

Need for speed underground igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spillet fryser når jeg prøver og spille online. (hele maskina faktisk)

Jeg har søkt flere forum etter en løsning, men ingen resultat. Det virker som flere også har samme problem.

Noen her som kansje har en løsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jepp - løsningen finnes. Du må patche spillet til versjon 1.3 (europeisk). De dårlige nyhetene er at NFSU sin online oppdatering virker ikke! (i hvertfall ikke for 2 uker siden da jeg holdt på med dette). Jeg fant løsningen til slutt i et dansk eller tysk forum. Har mistet linken, men har patchen fortsatt. Har lagt den på web-siden min. Du kan laste den ned direkte fra linken under:
[url="http://www.hindenes.org/files/patch_1.3.0_europe.exe"]www.hindenes.org/files/patch_1.3.0_europe.exe[/url]

Har ikke fått prøvd så mye online enda, såvidt jeg har erfart må man i praksis ha en topp tunet Skyline for å ha noe å stille opp med. Nærmer meg det selv (er på løp 98) og skal snart forsøke online igjen.

Lykke til!
Skrevet

Har du forsøkt å reinstallere spillet. Jeg gjorde det etter en mislykket patching (som gjorde at spillet ikke startet). Lagrede spill og biler ble ikke nullstilt ved reinstallering, så jeg tapte ingen ting i hvertfall. For øvrig så har jeg ikke opplevd at spillet fryser noen gang (selv ved mine tidlige online-forsøk), så kanskje er det noe annet på maskina som er i konflikt ?

Skrevet

Hadde samme problem, visste med en gang hva det var.

Mitt brannmur program (Zonealarm) sperret porten for spillet. Har du Zonealarm kan du sette det opp for å godta NFS:U, da skal det funke greit å spille online.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...