Gå til innhold

Ufattelig lav 3dmark score


Mello

Anbefalte innlegg

Jeg får "bare" 16800 i 3Dmark2oo1SE, og med tanke på hva folk med dårligere eller samme system som meg får, så er jeg heller skuffet

 

 

Abit IC7-Max3

p4 3.0 clokket til 3.475 ca

Hercules Radeon 9800PRO Clokket til 415/365 (730)

OCZ EL Dual Gold PC4000 på originale timings 2.5-4-4-7

 

vsync er av, og alt står på High Performance i skjerm menyen.

 

Jeg har lagt inn chipsett drivere osv, jeg har ikke satt på noen modus på hk (street racer, F1 osv), jeg har satt AGP/PCI til Fixed om det har noe med saken å gjøre.

 

Når det også gjelder Street Racer Modus, så vil ikke maskina boote når jeg setter det på. den kommer til rett før den skal loade OS, også bare stopper den der :/

 

Blir takknemelig for all hjelp, vet at det bare er en syntetisk test, men det gir meg da en viss pekepinn på hvordan systemet mitt yter, og Siden andre får ufattelig høy score, med likt system, burde jeg få det samme......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har prøvd å hjelpe så godt

jeg har kunnet via meldinger.

 

Som dere ser så bør han få rett under min score...

 

Merkelig altså.

Takk for all hjelpen der, men har ikke hjulpet noe desverre, gikk bare opp 200 poeng ved å sette skjerminstillinger til High performance, eller sikke noe :/ :cry:

Lenke til kommentar
Har du prøvd forskjellige drivere? Hvis ingenting annet fungerer, får du kanskje reinnstallere og se om problemet gjentar seg. Man vet aldri..

Har akkurat formatert, å det å bytte fra nåværende CAT 3.10 drivere skal ikke ha 4500-5000 poeng verdt......

Lenke til kommentar

Mello :D....ey, er det lenge siden du har formatert?

Jeg har ikke formatert på en stund og får rundt 5000 i 3dmark03.....før fikk jeg 6425....kan det muligens være det som er problemet?

 

Edit: DOH!...allikevell...skulle bare si: Mello :D

 

Hae|ix her forresten :laugh:

Endret av Krø||e
Lenke til kommentar
Mello :D....ey, er det lenge siden du har formatert?

Jeg har ikke formatert på en stund og får rundt 5000 i 3dmark03.....før fikk jeg 6425....kan det muligens være det som er problemet?

som det står rett over, formaterte for 3 dager siden...... :(

 

 

Hei til deg også forresten :D

Endret av Mello
Lenke til kommentar
Har du prøvd forskjellige drivere? Hvis ingenting annet fungerer, får du kanskje reinnstallere og se om problemet gjentar seg. Man vet aldri..

Har akkurat formatert, å det å bytte fra nåværende CAT 3.10 drivere skal ikke ha 4500-5000 poeng verdt......

Det er sant, men jeg tenkte kanskje at driveren var innstallert "feil" eller noe. Har du prøvd innstillinger i Biosen?Jeg vet det er noe grafikk-innstillinger der men husker ikke hva de heter.Kanskje det ligger no der? ( men jeg tviler)

Lenke til kommentar
Har du prøvd forskjellige drivere? Hvis ingenting annet fungerer, får du kanskje reinnstallere og se om problemet gjentar seg. Man vet aldri..

Har akkurat formatert, å det å bytte fra nåværende CAT 3.10 drivere skal ikke ha 4500-5000 poeng verdt......

Det er sant, men jeg tenkte kanskje at driveren var innstallert "feil" eller noe. Har du prøvd innstillinger i Biosen?Jeg vet det er noe grafikk-innstillinger der men husker ikke hva de heter.Kanskje det ligger no der? ( men jeg tviler)

Har nyeste BIOS update, har også sett igjennom BIOS, men har ikke funnet noen som kan påvirke scoren min så kraftig....Tror heller ikke jeg kan ha installert driveren feil, teknisk sett umulig, trykke på exe fila, så skjer resten av seg selv omtrent....

Endret av Mello
Lenke til kommentar
Du kunne jo f.eks prøvd å ta av side dekselet på kabinettet for å sjekke om det blir i varmeste laget der inne ?

Her ble det litt vel varmt under hardtesting (ny 120mm til døren er på vei)

Kabinett føra har vært av de siste 6 månedene, liker det slik :) så er nok ikke vamre, CPU ligger på 52 Grader ved 100% load med Original vifta så er ikek CPU temp som trekker. RAM kjølerne pluss GPU kjøleren er ganske varm, men det viser bare at den funker og leder varme bort fra selve GPU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...