Gå til innhold

Adapter til ipad air 2022


xlarge

Anbefalte innlegg

Jeg har to ipad og skal kjøpe ny lader, helst dobbel med høy kapasitet. Jeg mener å ha sett at det finnes ladere med mere enn 20 w (bl.a. i en engelsk test med 40 w) og er på jakt etter det. Men skal ikke alle ladere bare lade med 5 v og er det noe en må sjekke?

Hvor kan jeg finne rimelig og god kraftig lader, helst dobbel? (Har lett og googlet, men ikke helt enkelt).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk, onkel_jon.

Jeg var nettopp innom clasohlson og de hadde en dobbel lader 4,5 A med usb-c til kr. 229,-. Men jeg blir litt skeptisk når det er for billig. Jeg fant også en grundig test av den dyre på eplehuset

https://www.magsafe.store/review-of-apple-35w-dual-usb-c-compact-power-adapter/

som viser at det kan være mange ting å ta hensyn til. Hvis jeg visste at ipad air 2022 hadde innebygget kontroll av ladingen så er det vel ikke så nøye, men jeg finner ingenting om det. Så nå ser det ut til at jeg går for eplehuset og sikkerhet når paddene selv koster en formue.

Lenke til kommentar
Svein M skrev (51 minutter siden):

Det er sikkert Power Delivery (PD), der iPad styrer ladingen. Laderen bør støtte PD.

Så det en bør se etter er at laderen har PD og nok effekt (Watt).

Takker, Svein M.

Legger ved foto av clasohlson sin beskrivelse. Det står ingenting om at laderen støtter Power Delivery. Men den har 2,4 A og 5 volt (x2).

Takk for wiki-en zanta. Igjen er det fristende å trekke den konklusjon at apple sin er tryggere valg.

IMG_20221101_142113.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...