Gå til innhold

Forferdelige sider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest igjennom hele tråden, men syns Aftonbladet fortjener en topplassering. En utrolig stygg side til å være en såpass betydningfull side. Det er vel Sveriges største avis, og har noe av det mest rotete oppsettet jeg har sett.

Mulig den har blir nevnt før men... :blush:

Skrevet
Har ikke lest igjennom hele tråden, men syns Aftonbladet fortjener en topplassering. En utrolig stygg side til å være en såpass betydningfull side. Det er vel Sveriges største avis, og har noe av det mest rotete oppsettet jeg har sett.

Mulig den har blir nevnt før men... :blush:

å fy f@€n den va stygg

Skrevet

Mulig den har blir nevnt før men...  :blush:

å fy f@€n den va stygg

Enig :yes:

Skrevet

Enig med deg der joolae.

Men aftonbladet.se og arngren.no ..... Skal ikke de være sånne seriøse sider egentlig da? Aftonbladet en avis.... Arngren en webbutikk :S

De burde være flaue over at de aller fleste har personlige hjemmesider som er 30 ganger bedre....

Skrevet

Poenget er vel at de som lager de sidene som har blitt nevnt oppigjennom tråden har prøvd å lage en god side, mens du bare har parodiert det.

• 2 uker senere...
Skrevet
Aaaarghh! En million popups! Og en irriterende animert .gif-bakgrunn! :scared:

Aah... La ikke merke til pop-ups engang! Haha! LOL @ de som bruker IE! new_stupid.gif

Skrevet (endret)
Aaaarghh! En million popups! Og en irriterende animert .gif-bakgrunn!  :scared:

Aah... La ikke merke til pop-ups engang! Haha! LOL @ de som bruker IE! new_stupid.gif

Bruker Firefox... :roll:new_stupid.gif

Endret av jorgenindahouse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...