Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare II-betaen plaget av juksemakere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11 hours ago, BakaBerg said:

Så jævlig tragisk for pc. Blir ps5 her

Det er fleire cheaters på konsoll enn PC da, menmen. Men dette virer det som activision ikkje bryr seg noe særligt om. Eg håper virkelig Crossplay forsvinner, eller i det minste input-based crossplay, så eg slipper konsoll og kontroller spillere i mine games. 

Epic games derimot ser ut til å ha bannet Cronus Zen og Cronus Max. Det er vell den mest brukte cheaten på cod atm. Stort sett på konsollene.

Synes også det er fansinerende at folk ikkje forstår at beta er til for å samle data, stenge ute hackere i ein beta virker jo ganske mot sin hensikt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noiz skrev (På 27.9.2022 den 0.56):

Det er fleire cheaters på konsoll enn PC da, menmen. Men dette virer det som activision ikkje bryr seg noe særligt om. Eg håper virkelig Crossplay forsvinner, eller i det minste input-based crossplay, så eg slipper konsoll og kontroller spillere i mine games. 

Epic games derimot ser ut til å ha bannet Cronus Zen og Cronus Max. Det er vell den mest brukte cheaten på cod atm. Stort sett på konsollene.

Synes også det er fansinerende at folk ikkje forstår at beta er til for å samle data, stenge ute hackere i ein beta virker jo ganske mot sin hensikt.

Er enig i at cronus og lignende funksjoner som lar deg skifte input er cheating. Men ikke i nærheten like ille som de wallhacksene det var snakk om her da. Hvis beta er representativt for spillet, lover det bra for min del. Koste meg masse på ps5

Endret av BakaBerg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...