Gå til innhold

Ving med all inclusive


muummi

Anbefalte innlegg

Vi skal 1uke til Rhodos med 3 barn og har bestemt oss for all inclusive på hotellet. Det står mellom en pakke der det er inkludert frokost 7 dager og lunsj samt middag 5 dager, og en pakke der det er frokost, lunsj og middag alle 7 dager, i tillegg til snacks, kaffe og is.

Det skiller 4000kr mellom disse pakkene, men jeg vet ikke om det forsvarer prisen?

Tenker jo at det er greit å spise eet par ganger utenfor hotellet også, så 5 inkluderte lunsjer og middager holder sikkert, men hvordan er det med denne snacksen?  Er det verdt det?

 

Noen med erfaring her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
muummi skrev (16 timer siden):

Vi skal 1uke til Rhodos med 3 barn og har bestemt oss for all inclusive på hotellet. Det står mellom en pakke der det er inkludert frokost 7 dager og lunsj samt middag 5 dager, og en pakke der det er frokost, lunsj og middag alle 7 dager, i tillegg til snacks, kaffe og is.

Det skiller 4000kr mellom disse pakkene, men jeg vet ikke om det forsvarer prisen?

Tenker jo at det er greit å spise eet par ganger utenfor hotellet også, så 5 inkluderte lunsjer og middager holder sikkert, men hvordan er det med denne snacksen?  Er det verdt det?

 

Noen med erfaring her?

Du får ikke en reell opplevelse av Rhodos ved å ha full pakke i hele oppholdet.
Egentlig burde du nøyd deg med frokost og spist lunsj og middag ute.
De som driver lokale tavernaer skal leve de også 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
muummi skrev (15 timer siden):

Vi skal 1uke til Rhodos med 3 barn og har bestemt oss for all inclusive på hotellet. Det står mellom en pakke der det er inkludert frokost 7 dager og lunsj samt middag 5 dager, og en pakke der det er frokost, lunsj og middag alle 7 dager, i tillegg til snacks, kaffe og is.

Det skiller 4000kr mellom disse pakkene, men jeg vet ikke om det forsvarer prisen?

Tenker jo at det er greit å spise eet par ganger utenfor hotellet også, så 5 inkluderte lunsjer og middager holder sikkert, men hvordan er det med denne snacksen?  Er det verdt det?

 

Noen med erfaring her?

Fri tilgang til is og snacks er verdt prisen alene når du har med unger... Jeg ville laget rom for et par middager utenfor hotellet også, så sant hotellet er i nærheten av steder det går an å spise. Det hender disse hotellene ligger langt utenfor alfarvei, så sjekk dette først ihvertfall. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...