trn100 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden For en latterlig diskusjon? Omtrent som den man har med de som er overbevist om at jorden er flat og vi har en slags plastikk kuppel over oss... RpM på jordens rotasjon blir oppgitt av enkelte til 1000 Miles.... Hva er egentlig det, når de aller fleste med litt omløp i hodet vet at jorden roterer 1 gang pr. 24 timer... Diskusjonen dreier seg altså på ingen måte om Korona, men om enkelte menneskers savn av oppmerksomhet. Det samme gjelder for de som påstaår at vi aldri har vært på månen, at verdens myndigheter flyr over oss daglig meg giftdoser og jeg vet snart ikke hva? Noen har en fjollete skjeggboms som de tilber over alt til tross for at vedkommende er hovedårskaen til at det meste går til H.... Skal man gi disse lite oppegående den oppmerksomheten de søker? Jeg er usikker... Det kan kanskje trigge og forverre det bakenforliggende hos disse syke mennesken, som gjerne går i døden med sin like sinnsvake gud. Det eneste håpet vi har, som jeg ser det, er at enda fler kommer seg over den syke forherligelsen av disse religiøse figurene/gudene og tar til vett og forstand! Da kan vi kanskje finne en løsning som gjør at 8 milliarder eller så kan overleve noen år til tross de få hundre quslingene som styrer og bare er opptatt av egen vinning...
Morromann Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) I all verden er det du snakker om? Nå stemmer det forøvrig at vi aldri har vært på månen. Det vil si, jeg kan aldri tenke meg at noen som skriver her i denne tråden var med på noen av de amerikanske måneferdene mellom 1969 og 1972. Så du har helt rett i at ihvertfall ikke JEG har vært der. Jeg betviler om du har vært der også. Endret 7 timer siden av Morromann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå