Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og en venn har att nylig oppstartet produksjonsfirma der vi fokuserer på å lage dokumentarer og reisevideoer.
Trenger nå noen tips til tema for dokumentar eller "dokumentarobjekter". Vi tenker noe som er litt "utenom" det vanlige.
Vi har tidligere laget en kort dokumentar rundt råning som fungerte veldig bra. Vi leter nå etter nye temaer og personer vi kan lage dokumentar rundt. Gjerne en sånn type Louis Theroux - Wierd Weekends type dokumentar. Noen som har noen idèer om personer / grupper som hadde vært interesant å kjøre en dokumentar om? Har prøvd å få tak i noen UFO medlemmer eller personer som tror på det overnaturlige.

Setter pris på serriøse tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er rusdokumentarer interessant?

Hva med aa lage en dokumentar, som taler khat brukerenes sak?

Naa i tiden, er rusreform og  cannabis, veldig aktuelt, men ingen fokuserer paa khat.

Khat, er gress de tygger og det gjoer dem litt oppstemte, uskyldige saker, ligger vel i samme farekatogorien som kaffe, kanskje.

Disse, hovedsaklig nordoestafrikanere, liker aa tygge paa dette og blir behandlet som kjeltringer, narkotikamisbrukere.

Kan ikke de faa lov til aa tygge paa dette her, det er jo et, saa lett rusmiddel?

Det hadde vaert interessant aa faatt sett inn i det miljoeet, den kulturen.

 

Endret av Karltorbj
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (19 timer siden):

Er rusdokumentarer interessant?

Hva med aa lage en dokumentar, som taler khat brukerenes sak?

Naa i tiden, er rusreform og  cannabis, veldig aktuelt, men ingen fokuserer paa khat.

Khat, er gress de tygger og det gjoer dem litt oppstemte, uskyldige saker, ligger vel i samme farekatogorien som kaffe, kanskje.

Disse, hovedsaklig nordoestafrikanere, liker aa tygge paa dette og blir behandlet som kjeltringer, narkotikamisbrukere.

Kan ikke de faa lov til aa tygge paa dette her, det er jo et, saa lett rusmiddel?

Det hadde vaert interessant aa faatt sett inn i det miljoeet, den kulturen.

 

Absolutt interessant.
Vet ikke helt hvordan jeg skal få tak i personer som driver med akkurat dette.
Jeg skal se hva jeg får til, tusen takk for tips!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...