Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Spørsmål om appen "Bli frisk" til Storebrand


Gjest ea137...b26

Anbefalte innlegg

Gjest ea137...b26

Hei!

På vår jobb har vi forsikring gjennom Storebrand, og bruker appen "Bli frisk" for å melde inn saker. Jeg ønsker å melde inn noe, men er litt paranoid for at jobben skal finne det ut. Når man melder inn en sak må man nemlig huke av for at "jeg samtykker til at Storebrand Helseforsikring kan dele mine personopplysninger og helsedata med det medisinske nettverket sitt".

Jeg er nok litt for paranoid, så derfor spør jeg her: Hvis jeg melder inn en sak, vil da jobben få vite det? Er det slik at jobben kan se hvor mange saker jeg har meldt inn, hvor mye penger jeg har "brukt", og hva slags ting jeg melder inn? 

Eller er det slik at de ikke får opp noe som helst? 

Takker for svar på forhånd! 

Anonymous poster hash: ea137...b26

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest ea137...b26
aklla skrev (12 minutter siden):

Er din arbeidsgiver en del av Storebrand Helseforsikring sitt medisinske nettverk?
Det de nok mener er at de kan sende det til andre leger, spesialister osv utenfor Storebrand Helseforsikring, men de dem samarbeider med.

Takk for svar! Regner ikke med at arbeidsgiver er en del av deres nettverk, men er allikevel litt redd for at arbeidsgiver kan gå inn og ta en titt siden de betaler for dette. Har prøvd å lese litt gjennom vilkårene uten hell.

Anonymous poster hash: ea137...b26

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...