tek73 Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 har et abit nf7-s hovedkort og et logitech sourond "høytaleranlegg". Problemet er at det finnes 2 kabler som skal til hovedkortet og bare en av de to gir ut lyd. Har prøvd å "leke" litt med lydoppsett uten at det har hjulpet noe. Når jeg skifter kabelplassering får jeg de to andre satelittene + bass. Har noen noe forslag til hva jeg kan gjøre??? Takker for alle innspill!!
dr_k Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 er det ett 5.1 lydkort på maskina? Hvis ikke har du et problem... dr_k
Lurre Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Er dette logitech Z-560?? De har bare 2 ledninger som du sa. Det du må gjøre er å sette den ene i lyd ut å den andre i rear speakers. Hvis lydkortet ditt støtter det kan du opprtette en "senter" kanal.
tek73 Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Skrevet 12. januar 2004 HOVEDKORTET STØTTER 6,1 ELLER 7,1 SORROUND(ABIT NF7-S). hØYTALLERNE ER SOUNDMANN (SR32??).
Zeph Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Ok. Er det farger på kontaktene og inngangene på hovedkortet? I så fall plugg: Grønn i Grønn Orange i Orange Svart\Lilla i Svart\Lilla Gå til: Start meny->Instillinger->Kontrollpanel->Lyd og Audioenheter (els.) Så på "Avansert" og velger 5.1 surround. Dersom du har eit eigne program som følger med hovedkortet ligger det enten på Kontrollpanel eller i nederste høgre hjørne på skrivebordet som eit ikon.
julle Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Hei får å få 5.1 lyd må du ha 5 sattelitter og en bass, ikke 4 som du har.
Zeph Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 bah, trudde han haddde 5.1 eg...tok ikkje hintet med 2 plugger inn i HK engang...er det seint så er det seint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå