Gå til innhold

Ikke billig billigbærbar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter nå med en maskin, Surface Pro 6 med 8 GB ram og 128 GB SSD. Selve prosessorytelsen er god nok for min beskjedne bruk, men både SSD og ram er noe jeg kunne tenkt meg mer av. SSD-lagringer er dog ikke det mest kritiske, da endel kan gjøres med eksterndisker, selv om innebygget er bedre.

Hadde de maskinene kommet med mulighet for å bytte minne i tillegg, så hadde det absolutt vært interessant. Hadde MS og fått ut fingeren og gitt oss støtte for 4G eller aller helst 5G, så hadde jeg gjerne spandert på meg en maskin, og eget mobildata-abonnement.

Alt for ofte opplever man at wifi-dekningen er treg og ustabil, og man må ha temmelig dyre mobilabonnement for å få nok data i abonnementet, og mange av de liker veldig dårlig at man deler data over wifi fra mobilen. I tillegg suger datadeling strøm fra mobilen raskere enn hva godt er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
"visstnok skal være laget spesielt for å appellere til de - skal vi si prisbevisste." "Disse PC-ene skal etter sigende være tilgjengelige i Norge" "men Microsoft lover opptil 13,5 timer batteritid ved normal bruk, hva det nå måtte være." Are, det fins åpninger for jobb i Tesla, men da må du liksom møte opp på kontoret, men holdningen her er nok spot on.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...