Gå til innhold

Remarkable har blitt en unicorn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes bare at en som har også skal kommentere! Selv om jeg -som early adaptor - har gratis sky. Remarkable II er et fantastisk produkt. Jeg savner bare mulighet for fjernadministrasjon slik at den kan brukes i arbeidsnettverket, til PC og for online deling i møter, men utover det er den helt perfekt. Jeg var storforbruker av kladdeblokker i mitt arbeid - notater, illustrasjoner, mv. SIste 1.5 år har jeg ikke brukt en eneste kladdebok! OG nå finner jeg fram i gamle notater også! Og jeg kan bruke mine illustrasjoner og anmerkninger direkte i mine presentasjoner og i min dialog, både privat og på jobben (jeg bruker bare telefonens WIFI eller gjestenett). Supersmidig, superenkelt, superdeilig skriving. Kan hvile handen og tegne/skrive i naturlig stilling. Imponerende produkt! Hadde kjøpt den på nytt om jeg måtte betale for skytjenesten, som for andre ting!
Lenke til kommentar
Jeg tror nok mange klarer seg fint *uten* abonnementstjenesten. Dere får den også billigere enn oss som kjøpte tidligere, for ikke å snakke om oss som rakk å kjøpe den første generasjonen før den andre generasjonen ble annonsert :-/ Så her er det bare å slå til. Noe skal jo feriepengene brukes på! Jeg har bare meg selv å skylde på, jeg har problemer med å bli kvitt vanen med å notere ting i tekstfiler - så papiret som kan gå tomt for strøm blir ikke flittig nok brukt her i gården.
Lenke til kommentar

En Remarkable uten automatisk sync har jeg vanskelig for se at mangle klarer seg fint med. Helt siden jeg først leste om Remarkable har jeg tenkt at denne ville jeg ha, for sync kom nok som softwareupdate etterhvert. Men som abonnement? Ikke sjans. Jeg er glad jeg ventet, for å si det sånn.

Endret av fuzzy76
Lenke til kommentar

Jeg savner først og fremst elementære sikkerhetsfunksjoner som gjør det forsvarlig å bruke reMarkable i ulike sammenhenger. 
 
Eksempelvis er det ikke implementert noe så enkelt som å blanke skjermen når enheten settes i ventemodus og skjermlås med pinkode er aktivert. 

Det som tilbys av sikkerhet både på enheten og skytjenestene fremstår som fullstendig utilstrekkelig for bruk i virksomheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...