Gå til innhold

Finnsenderen oppdatert 4.5.2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hang på 242-14 da jeg sjekka. Fikk 38 i ping, 9,6 Mbit ned og 9.8 Mbit opp.

Jeg får omtrent samme resultat hjemme i Fredrikstad også, da via ice+ 4G på 242-14.

 

Edit. Litt derp i går. Jeg betaler for data frihet og får ikke full pupp av hastighet, men jeg opplever pingresponstid som likt. Var det ikke sånn at 5G på magisk vis skulle gi lavere ping?

Endret av Kynxx
Lenke til kommentar

Dagens Ice 5G er betydelig dårligere enn Telenor og Telia 4G+ er min erfaring. Hvis du ser frekvensene de har brukt fram til nå, N1, og N28 noen steder + 2 LTE bånd, så er det ikke rart at hastighetene som måles er lave.

Datafriken skrev (På 4.5.2022 den 18.35):

Ice får og nett via Telia kan være derfor du får 5g om du får 5g fra Ice sitt eget nett så kan det ikke være de ikke har repport inn oppdateringen enda til at den har kommet med oppdateringen idag

Jeg tror ikke at ice har 5G roaming hos Telia, kun 4G og 2G.

Finnsenderen.PNG

Telia.PNG

Lenke til kommentar
Bäcker skrev (9 timer siden):

700.000 ICE-kunder (inkludert meg selv) har talt: 4G+ holder i massevis.

ice tilbyr dessverre ikke "ordentlig" 4G+ da de vanligvis gir kun 2CA, deres radionett kan kanskje sammenliknes med ADSL, 4G+ til Telenor og Telia er av helt annen kaliber, ice bør få opp farten i utbyggingen hvis de vil henge med.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...