Gå til innhold

Ubisoft legger inn Ghost Recon Breakpoint-årene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JoeDogs skrev (1 time siden):

Flott, håper de aldri lager ghost recon igjen! I såfall med nytt navn. Ingen spillutvikler lager så mye uferdig spill som Ubisoft.

EA vil gjerne ha et ord med deg. 

Ubisoft kommer kanskje med en del uferdige spill, men jeg synes faktisk de har vært flinke på å støtte spillene sine etter release. Det samme kan ikke sies om EA som bare driter i spillene sine og hopper over på nye prosjekter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (8 minutter siden):

koste meg mange timer i begynnelsen da dette kom ut. Utrolig kjekt spill. Hadde ikke så mye bugs heller. Men sluttet å spille det en stund etter jeg var ferdig med main story.

Enig. Jeg synes spillet var ganske bra, særlig wildlands, men også breakpoint.

Hadde dog en bug i breakpoint som gjorde at jeg ikke fikk opp en veldig tidlig mission, og dermed var stuck. Men en restart fikset problemet.
Breakpoint hadde kanskje litt kort main story. Man ble fort tvunget over på DLC, noe jeg ikke har kjøpt.

Ellers synes jeg spillet fungerte bra.

Har bare spilt single player.

Lenke til kommentar

Wildlands var et helt kurant skytespill. Som så klart ikek hadde noe med GR å gjøre. Det var forferdelig cheese. Det prøvde å være black hawk down gritty. Men ble mer type rambo i cliché dialog osv. Spillet hadde mange irritasjons momenter, spillet kunne blitt fantastisk kult om bare modere hadde fått lov til å leke med spillet. Spillet hadde også teite DLC og totalt unødvendige mikrotransaksjoner. 

Breakpoint fjernet de kule tingen fra Wildlands og gjorde det mer til The division. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...