Wazork Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Jeg står helt fast. Jeg har kommet meg til Malak, men klarer bare å skade ham med 2 VP eller noe sånt. Hva skal jeg gjøre?
Loeve Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Hva med å utnytte emnefeltet litt bedre kanskje? Skriv gjerne at det handler om Star Wars : Knights of the old republic, slik at folk som ikke er helt gode på navn, vet hva som skjer. Ellers så syntes jeg ikke han var noe problem, brukte bare masse flurries på ham hele tiden, og tok masse stimulants før jeg dro inn i kamp.
Axefjord Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Tror jeg brukte ca 13 stk av de beste healing-kitene som er, sammen med stimulanter av alle slag. Hadde 23 i strength og kjempet med dual lightsaber. Surt at man bare kan bli lvl 20 i spillet...
NoLimit_^ Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 spring rundt i ring, da springer han etter med sabelen nede, da kan du slå-springe-slå-springe, uten at han gjør nåkka
Loeve Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 spring rundt i ring, da springer han etter med sabelen nede, da kan du slå-springe-slå-springe, uten at han gjør nåkka Hvis du sover godt etter å ha exploita kanskje tidenes beste RPG-spill basert på d20-systemet, så ja. Følelsen av å ha tatt sistebossen i et slikt episk mesterverk, uten å bruke alskens triks, vil jeg påstå er bedre enn å bruke din metode. Men, for all del, det er ditt spill =)
dewback^ Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 haha, jeg starta med en character som gikk rett i dark side på tverten, var bare dritfrekk med alle så satte jeg alle lvl upsa på strength, så skada til slutt 32-32 med dual lightsaber, sprang rett inn til malak, skada han ned til halvparten så han trakk seg å tok energien ifra jediene i glassa, så tok jeg alle de andre dritfort ved bruk av knight speed og death drain greia, så slaya jeg han WILD var jævli digg å se på alle de digge movsa med lightsaber btw
Wazork Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 Takk. Stims-Flurry-Life support pack hele tida funka faktisk bra nok. Kul slutt...
Amd_Barton Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 han er lett å ta.. bare at det tar så lang tid, han er også feig!.. må bare skaffe drain sånn at du kan ta likene du også
ShellGhost Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Jeg drepte alle de lika i glassene, og brukte alle skjold jeg hadde..... Da går det fett....
RatmFan Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Har du "lært" det, tar du drain life på alle Jedi-likene rundt forbi så han ikke får fylt opp sitt eget (som du får da selvfølgelig). Banket ham noe grundig etter dette ja...
NoLimit_^ Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 spring rundt i ring, da springer han etter med sabelen nede, da kan du slå-springe-slå-springe, uten at han gjør nåkka Hvis du sover godt etter å ha exploita kanskje tidenes beste RPG-spill basert på d20-systemet, så ja. Følelsen av å ha tatt sistebossen i et slikt episk mesterverk, uten å bruke alskens triks, vil jeg påstå er bedre enn å bruke din metode. Men, for all del, det er ditt spill =) Når man ikke hadde de skillsa man trengte for å ta ham på den måten, så hadde jeg ikke så mye valg, alt det jeg trengte hadde jeg trent andre karakterer til å kunne...
osmoen Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Jeg drepte alle de lika i glassene, og brukte alle skjold jeg hadde..... Da går det fett.... "drepte alle lika"
Zuluzion Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Går de ikke å legge bomber i lika? Tar litt tid å ta den feige Malak.
Armalite66 Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Går de ikke å legge bomber i lika? Tar litt tid å ta den feige Malak. Antar en kan sette opp miner foran dem, men dette tar jo litt tid, og selv om Malak mister litt liv på dem, får han jo fullt av "liket" han tapper for kraft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå