Gå til innhold

Moderne vampyrisme


Anbefalte innlegg

Har hørt litt om dette tidligere på diverse plasser...

Men første gangen jeg ser personer faktisk navngir noen av kundene, blir spennende å se om han får være på youtube etter dette.. 

Og viste ikke at industrien var så stor at de eksporterte blod for større summer enn korn og soya i USA;

https://www.youtube.com/watch?v=82pOL361zUk

Jeg har hørt om at dette blir gjort endel i Italia, spessielt afrikanske immigranter har blitt høstet.. 😕

I.flg. kommentarene på videoen over, så er mye av blodplasmaen på sykehusene i USA renset blod fra narkomane og alkoholikere - mens de selger det 'beste' blodet fra de friskeste folkene sitt blod til diverse rike personer.. Hvordan er egentlig lovene om blod-donasjon her i i Norge?

Han nevnte at mange nasjoner hadde forbydd praksisen, jeg håper og går utifra at Norge er ett av de landene - men er det sikkert at når de unge på ungdomskolene og i militæret i Norge blir bedd om å donere blod og gjøre en god ting - er vi forsikret at dette blodet skal gratis til norske sykehus, og ikke selges til folk som vil bli vampyr?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

En britisk lege på TV viste at han tappet blod fra seg selv, laget blodpudding og spiste det sammen med en god vin . Jeg likte det.

Fins det foreninger eller restauranter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...