FrenChie Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 (endret) Hva skal jeg sette ¨på pizzaen hvis jeg ikke har tomnatpure ? Har 10 min på meg! Hvem er kjappest på å svare? (hjemmelagd) Endret 10. januar 2004 av FrenChie
dork Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Knallgod omelettpizza: Pisk et egg med litt melk og hell jevnt over. _Revet_ ost oppå, ikke skivet. Eller lag litt bearnaisesaus og hell over. Men ikke for mye, omtrent like mye som du ville hatt tomatpuré. God appetitt
Lurifaksen Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Hva skal jeg sette ¨på pizzaen hvis jeg ikke har tomnatpure ? Ketchup selvfølgelig? (Ketchup = tomat)
Togo Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Hva skal jeg sette ¨på pizzaen hvis jeg ikke har tomnatpure ? Har 10 min på meg! Hvem er kjappest på å svare? (hjemmelagd) Hvis du har noen tomater så kan du jo alltids fyre noen i fudprofessoren.
Arve Systad Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 skvæsj et par tomater sjøl og bland med diverse krydder.
KimNK Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 skvæsj et par tomater sjøl og bland med diverse krydder. Eller kethcup.
FrenChie Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 (endret) *nammnamm* Det var istarten en superpizza. Men nå er den helt svart Ble litt opphengt i battlefield Endret 10. januar 2004 av FrenChie
-kga- Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 *nammnamm* Det var istarten en superpizza. Men nå er den helt svart Ble litt opphengt i battlefield Kjenner den der!!!!
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 *nammnamm* Det var istarten en superpizza. Men nå er den helt svart Ble litt opphengt i battlefield LOL!
KimNK Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 *nammnamm* Det var istarten en superpizza. Men nå er den helt svart Ble litt opphengt i battlefield Det er godt for magen å spise sånt.
EC Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Ketchup er pyton, men bland i oregano, pizzakrydder, litt kvernet pepper, ørlittegrann hvitløk og - om du har - litt timian og gressløk. Det blir om ikke annet et nødsubstitutt. Ellers funker både spaghetti- og kjøttdeigsaus. Bruk litt mindre væske slik at den blir tykk og fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå