Gå til innhold

oppgradering, noen tips?

fjohan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har lyst å oppgradere litt. Skal skifte ut hovedkort og prosessor ihvertfall. Så jeg er litt i tvil på hva jeg skal bytte til innen Pentium. AMD er bannlyst hos meg :-)

Setter pris på tips :thumbs:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du bruker pc'en til (for det skriver du ikke...), men er det spill så bør du først bytte skjermkortet (ikke at det trenger å byttes, men virker som svakeste leddet i systemet ditt).

Vet ikke hvor høyt du klarer å klokke, men hvis rammen stopper deg kan du kanskje skifte ut den og.

Skrevet

takker for tips. Jeg er av den oppfatning at hovedkort er det viktigste i hele pc'en så på den siden sparer jeg ikke penger. Ser litt på noen Asus kort. får lese litt reviews :-)

Skrevet

Jeg bruker den til itt spilling men det er heller lite, mer 3D, video redigering, bildebehandling etc. Det hadde vært fint med ett ati 9800XT men prisen er jo syk :-)

Skrevet

Hvis jeg skulle skifte ut skjermkortet fra det jeg har nå til ett 9600XT, vil jeg merke noe forskjell eller er det såpass lite?

Skrevet

Hvorfor skal du oppgradere egentlig? :)

Koster jo bare mye penger å få ett oppsett bedre enn det du har (som forsåvidt er bra nok), og du vil jo ikke merke så veldig stor ytelsesøkning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...