Gå til innhold

Toska sjakkekspert på TV2


WiiBoy

Anbefalte innlegg

delfin skrev (7 minutter siden):

1600-1700 på chess.com er hobbynivå. 

Ja, vil påstå man er sånn passe god som klubbspiller, på den ratingen der. Og da skal man liksom være sjakkekspert på TV? Jeg forstår ikke dette, dette er PR-stunt i mine øyne, og synd for sjakken som blir satt i skyggen. Vi snakker Tata Steel, en av de største og mest interessante turneringene og der sitter Toskaen på TV2 med Hammer. Jeg følger det på chess.com sin stream i stedet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 1/17/2022 at 9:09 PM, bshagen said:

Litt uforståelig at han er med, for meg. Hadde han liksom spilt seg til en FIDE-rating på 2000 eller noe og var aktiv i miljøet, så er det liksom én ting - men han er med fordi han spiller litt sjakk på nettet samt han er kjendis fordi han begått mord og væpnet ran - og fordi han er fra Bergen (Ole Valaker som kom med idéen). Det blir for dumt og jeg spør meg om ikke TV2 gå tilbake på denne avgjørelsen

Nøyaktig hvilket mord har David Toska begått mener du?

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Kimelimm skrev (8 minutter siden):

Nøyaktig hvilket mord har David Toska begått mener du?

Om ikke direkte, så i allefall en del av grunnen til at en døde. Det er liksom ikke helt trivielt. Så jeg greier ikke helt å se hvorfor dette skal belønnes med plass i et sjakkprogram på TV, det er så sykt mange andre i sjakkmiljøet som hadde gjort dette mye mer interessant og ålreit enn David Toska

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...