Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

YT - Irriterende spam boter [Løst]


Anbefalte innlegg

Spam botten gir seg ikke. Jeg har gjort det jeg fikk hjelp med fra sist gang via denne posten her. 🙄

Det ser ut som det er mange forskjellige boter med forskjellige navn. Dagens stream fikk jeg opp mot 5 rare chat-poster igjennom hele streamen (Se bildet ned under). Det begynner virkelig å irritere meg. Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne dem alle med kun ett knips? Vil jo ta år og dager å fjerne dem en for en. Trenger virkelig hjelp til det. 😢😢😢 Faktisk startet dette spam angrepet via denne stremen her. Hvis dere ikke gidder å se absolutt hele videoen, kan dere bare hoppe til slutten av streamen, og lese chaten ved siden av. Egen erfaring, hvis denne Lisa J prøver på andre enn bare meg, så anbefaler jeg å rapportere den personen med en gang. Ikke la dere lure av hennes skjarm og hjelpsomhet.
 

 

image.thumb.png.70b37c8ff9112119f582dc36f06ac2a7.png

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lim inn følgende sitat i Blocked words og klikk Save:

Sitat

von, Von, vor, Vor, vOn, voN, vON, VOn, VoN, VON, vOr, voR, vOR, VOr, VoR, VOR, vyn, vYn, vyN, vYN, Vyn, VYn, VyN, VYN, vym, vYm, vyM, vYM, Vym, VYm, VyM, VYM, vur, Vur, vUr, vuR, vUR, VUr, VuR, VUR

 

Endret av mobile999
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...