Gå til innhold

Ubisoft begynner med salg av NFT-er i spillene sine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gunfreak skrev (17 timer siden):

At folk forsvarer NFT, verdens historiens dummeste konseptet er noe overraskende. 

Jeg ville ikke forsvart det akkurat, konseptet med NFT i spill virker hjernedødt men det samme sa jeg om DLC for en del år siden.

Jeg vil bare ikke ha noe av det helst, men om vi har valget mellom DLC/battlepass/seasonpass BS og NFT med lik funksjon i spillet, så har NFT noen fordeler.

Men ja, absolutt, alt er dritt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gunfreak skrev (På 8.12.2021 den 15.00):

At folk forsvarer NFT, verdens historiens dummeste konseptet er noe overraskende. 

Du har nok dessverre helt fullstendig feil inntrykk av hva NFT-teknologi handler om. Du tror gjerne at det kun handler om slike 'Jpeg-NFTer', men det er snakk om mye mer enn dette. Jeg og mange andre tror for øvrig at ja, disse 'Jpeg-NFTene' kommer til å stupe i verdi, men å sammenlikne disse med hva det egentlig er snakk om både når det gjelder nåværende og fremtidige bruksområder blir som å si at all sport er teit bare fordi du ikke liker curling. Disse som sier slike ting rister jeg bare på hodet av, fordi det er ekstremt tydelig at disse ikke vet hva de snakker om i det hele tatt. Lær dere om NFT-teknologi, folkens. Det kommer, fortere enn dere aner.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, rebjorn said:

Du har nok dessverre helt fullstendig feil inntrykk av hva NFT-teknologi handler om. Du tror gjerne at det kun handler om slike 'Jpeg-NFTer', men det er snakk om mye mer enn dette. Jeg og mange andre tror for øvrig at ja, disse 'Jpeg-NFTene' kommer til å stupe i verdi, men å sammenlikne disse med hva det egentlig er snakk om både når det gjelder nåværende og fremtidige bruksområder blir som å si at all sport er teit bare fordi du ikke liker curling. Disse som sier slike ting rister jeg bare på hodet av, fordi det er ekstremt tydelig at disse ikke vet hva de snakker om i det hele tatt. Lær dere om NFT-teknologi, folkens. Det kommer, fortere enn dere aner.

Det er et pyramidespill, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (5 minutter siden):

Det er et pyramidespill, enkelt og greit.

Da vil jeg invitere deg til A) Å beskrive i detalj hva et ponzi-scheme er - B) Å beskrive i detalj nøyaktig hva det er som gjør Bitcoin til et ponzi-scheme. Beklager, men du uttaler deg som  dem som holder på gamle dogmer, som kanskje hadde noe for seg på et eller annet tidspunkt, men veldig mye har skjedd de siste årene. Det er dessverre slik at både du og andre som har slike holdninger en dag kommer til å våkne opp og innse at disse som pratet om disse tingene faktisk hadde rett, du kommer til å se at blokkjedeteknologi i alle sine spektra vil gjøre sitt inntog i hverdagen vår, litt etter litt.

Det er veldig tidlig fremdeles og jeg forstår at mange er litt skeptiske, men jeg vil bare anbefale alle å faktisk gjøre litt undersøkelser selv. Her er et par gode YT-kanaler: CryptosR_Us, Paul Barron Network, Coin Bureau. Det finnes selvsagt mange flere, og det finnes mye tull på YouTube men disse er i alle fall solide og et greit sted å begynne. Folk bør gjøre seg selv en tjeneste og i alle fall forsøke å forstå hva det dreier seg om i stedet for å tviholde på utdaterte holdninger og attpåtil uttale seg som om man vet hva man prater om.

Vel, beklager om dette ble litt 'skarpt' men seriøst, de aller fleste er svært, svært dårlig informert om disse tingene. Veldig ugreit fordi igjen, dette er teknologi som kommer til å gjennomsyre hverdagen vår i årene som kommer. På et eller annet tidspunkt vil dem som avfeide dette som bare tullball sitte der med skjegget i postkassa fordi de ikke en gang gadd å løfte på lokket.

Uansett, ha en flott kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...