Gå til innhold

[LØST] Hvordan få refund BF 2042 Xbox?


Anbefalte innlegg

Har egentlig kun meg selv å takke på grunn av dårlig research. (Les, ingen research.)
Gledet meg til å spille en fet Battefield 2042 campaign i helgen, ble noe overrasket da jeg ser det kun er online multiplayer maps.

Jaja....tenkte jeg skulle prøve meg på refund, men er rimelig frustrert nå.

18.nov: Torsdag kveld, pre-order spillet på Xbox Store, og laster ned for å bli klar til helgen.
20.nov: Lørdag klokken 12:30, launcher jeg spillet for første gang. Masse "agreements" og "update your EA-account password".

Finner så ut at jeg har gjort et bomkjøp. Jeg spiller sjelden til aldri online battles.

Xbox har ikke refundmulighet på konsollen.
Xbox account via PC, får opp handelen i "kjøpshistorikk", men kan ikke finne noen knapp for "request refund"
Ikke mulig å få chat eller telefonsupport for "game refunds".
Automatisk chatbot sender meg til "kjøpshistorikk" og henviser til knappen "request refund" som ikke finnes der.

EA-games support, live chat, hyggelig og imøtekommende. Ikke noen problem å få refund, men siden det er kjøpt på Xbox, sender han meg lenken til .....gjett hva......Kjøpshistorikk hvor "request refund"-knappen ikke finnes.

Noen som vet hvordan jeg kan løse dette?
Hvis ikke ble det vel en dyr lekse, og greit nok det. Men trodde i 2021 at vi hadde enklere prosedyrer for å få refundert et spill.

(Og please spar meg kommentarer om at alt er min feil fordi jeg ikke visste hva jeg kjøpte. Er klar over det. Det jeg undersøker nå er systemet rundt refund, da jeg aldri har prøvd det på spill før.)

 

Sitat

Asif (20.11.2021, 13:11:58): Thank you for contacting EA HELP, my name is Asif, may I start with your first name please? 
Asif (20.11.2021, 13:12:36): Hey there, how are you? 

(20.11.2021, 13:13:14): I would like to apply for a refund on Battlefield 2042 Xbox Series X 

Asif (20.11.2021, 13:13:47): It seems you wish to get a refund for Battlefield 2042 that you have from Xbox Store. Not to worry, I will certainly check and see what can be done to help you. 

20.11.2021, 13:14:04): Thank you 

Asif (20.11.2021, 13:14:31): May I know why you wish to get a refund? 

(20.11.2021, 13:15:10): I was not aware the gaming not having csmpaign/story mode. 
(20.11.2021, 13:15:35): I rarely do online gaming. Love the story driven Battlefields 

Asif (20.11.2021, 13:15:58): Oh! Okay! 
Asif (20.11.2021, 13:17:22): Since you have bought the game from the Xbox store, you can get help with your refund by contacting Microsoft Support. They have all your purchase details and will surely help you with the refund. 
Asif (20.11.2021, 13:17:27): Purchases done on Xbox, or PlayStation store are refunded by them only. 
Asif (20.11.2021, 13:17:34): May I ask if you can contact them on your own, or if I can provide you with a link through which you can contact them? 


(20.11.2021, 13:17:54): Please provide link. 

Asif (20.11.2021, 13:18:00): Sure thing! 
Asif (20.11.2021, 13:18:55): You can get help with your refund by clicking on the link below. You'll notice links to PlayStation, Nintendo Switch, and Xbox support. Simply select your platform and you will be directed to their Support page.

 

1 instruksjoner.JPG

2 ingen knapp.JPG

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte ett spill på Xbox og prøvde å returnere. Det var ikke snakk om. Stikkordet var om du har lastet ned spillet til konsollen tror jeg. Så med tanke på at du har lastet det ned og startet det opp tror jeg nok ikke du kommer noen vei. Men lykke til i forsøket i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Tor Rasmussen skrev (2 timer siden):

Da kontaktet jeg Microsoft Chat i dag. 
Fikk refundert uten problemer. E-post mottatt med bekreftelse på refundert kjøp.
 

Nesten litt irritert at jeg ikke fikk refundert når jeg ønsket tidligere i år. Men jeg brukte forespørsel for refusjon knappen under kjøpet, ikke chatten. Kanskje er det hva som utgjør forskjellen. 😐

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...