Gå til innhold

Har alle nerder dårlig dametekke?

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du har forandret på spørsmålet til, har DU dametekke..

Akkurat som jenter syntes det nerder driver med er uinterresant, så syntes jeg det jenter driver med til daglig er uinterresant. Så foreløpig klarer jeg meg utmerket aleine. Men treffer jeg en nerde-jente så skal du nok se at jeg har dametekken :thumbs:

Skrevet
Ser du har forandret på spørsmålet til, har DU dametekke..

Akkurat som jenter syntes det nerder driver med er uinterresant, så syntes jeg det jenter driver med til daglig er uinterresant. Så foreløpig klarer jeg meg utmerket aleine. Men treffer jeg en nerde-jente så skal du nok se at jeg har dametekken :thumbs:

Hva driver jenter med til daglig da?

Skrevet

vet ikke om jeg vil kalle det kjenner, men jeg har møtt deg. jeg kjenner blandt annet kjetil, you know Trond's lil brotha... og har vært på LAN der nede, sammen med deg, et par ganger

Skrevet
/me lurer på hvor Term jobber...

Nattevakt på hotel i tromsø. Jobber litt i baren også...alt ettersom det trengs.

Mesa kniper Term i rumpen

:dribble:

/me kniper Darkness en helt annen plass :green:

Skrevet

IQ ( den intelligensen osv som testes på klassiske IQ tester ) går vanligvis på logikk, mønster osv, problemet med jenter, er at de er overhode ikke logisk i det hele tatt! Ingen vet hva de kan finne på..!

Skrevet
IQ ( den intelligensen osv som testes på klassiske IQ tester ) går vanligvis på logikk, mønster osv, problemet med jenter, er at de er overhode ikke logisk i det hele tatt! Ingen vet hva de kan finne på..!

Og dette har du vel forsket på kan jeg tenke meg? Du har vel en fin fin statistikk å vise til også?

Skrevet

Det er vel lenge kjent at man forstår seg ikke på kvinnfolk, sånn er det bare...ingen grunn til tenke hvorfor, det blir bare hodebry :p

/me sitter i bare boxeren og skal til å legge seg snart

Skrevet

/me sitter i bare boxeren og skal til å legge seg snart

I see you!! :dribble:

Det var da som f....

*dekke til*

Hvor ble det av det stripshowet?

Skrevet
/me lurer på hvor Term jobber...

Nattevakt på hotel i tromsø. Jobber litt i baren også...alt ettersom det trengs.

Mesa kniper Term i rumpen

:dribble:

/me kniper Darkness en helt annen plass :green:

Hvilken bar da?

Skrevet

Bare den baren vi har på hotellet. Er stort sett ganske rolig, men når vi har konferanser så blir det ganske hektisk.

Skrevet
Mulig jeg indirekte har bidratt med å betale lønna di ;)

Jo det har jeg også ;)

Og i helga skal det bli enda mere fest...for da har jeg fri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...