iblazeqt Skrevet 17. november 2021 Skrevet 17. november 2021 i lys av nye effekt-trinn fra kraftleverandører som skal iverksettes over nyåret, så har jeg laget et lite python-program som henter live-data fra Tibber-pulse og varsler deg via push-notifikasjon i tibber-appen dersom du overskrider en selvbestemt kw-grense. Dersom andre ser verdien av dette, og ønsker å benytte seg av dette, så kan jeg laste opp koden på github senere i dag. programmet må da kjøres på en server/pc som står på 24/7, og du må nok ha python innstallert på pcen. 3
iblazeqt Skrevet 24. november 2021 Forfatter Skrevet 24. november 2021 Complexity skrev (12 timer siden): Får du lakt ut noe? Hei, beklager sent svar. Skal legge til noen kommentarer i koden slik at folk skjønner hvordan de enkelt kan modifisere koden Legger ut github link ila 10min!
iblazeqt Skrevet 24. november 2021 Forfatter Skrevet 24. november 2021 (endret) https://github.com/Alexanderbrandhaug/tibberAPI beskrivelse i readme'n. Endret 24. november 2021 av iblazeqt 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå