Gå til innhold

fortolling av varer

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag fikk jeg endelig PGR2 i posten men det var en fin liten orasje lapp på den hvor det st at jeg ikke kan åpne den :no:

Så derfor lurte jeg på om det er en måte å fortolle den så jeg får spilt det fortest mulig?

Fortolling på internett tar et par dager

Vil gjerne spille PGR2 :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først et godt råd:

Bestill ALLTID spill fra www.cd-wow.com!!!!

Samme pris som på play. Klistrelapp over prisen. Ingen ekstra moms-utgifter eller gebyrer til posten. Jeg har bestilt spill fra både www.cd-wow.com og www.play.com. Varer sendt av play må alltid fortolles. varer sendt av cd-wow har jeg aldri måttet fortolle pga lappen over prisen på pakka.

Bestill for guds skyld fra cd-wow neste gang. Bestiller alle mine x-box-spill derfra og sparer opp til 200 kroner hver gang i forhold til priser her hjemme.

Så til spørsmålet ditt. Jeg anbefaler deg å la posten fortolle pakken. det koster 80-90 kroner mer enn å fortolle selv, men det er nesten verdt det. Jeg prøvde å fortolle på internett en gang, og det var ****** mye drit som skulle fylles ut i skjemaer. Har du svært mye tålmodighet kan du jo prøve å fortolle selv, men tro meg: det er et ******.

Selv driter jeg i lappen som nekter deg å åpne pakken. Så lenge du har penger nok til å fortolle kan du jo betale uansett. Tviler på at tollvesenet stormer huset ditt på jakt etter en pakke som ble åpnet noen timer før du fikk fortollet varen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...