Gå til innhold

Test: Asus ROG Phone 5s Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iki skrev:
mkri96 skrev:

Hvem faen betaler for en "gamingtelefon" når man kunne ha kjøpt en PC for samme pris?

Om du likevel skal ha en telefon så kan man vel kjøpe denne?
Tenker jeg kjøper meg en telefon til halve prisen å bruker de gjenværende midlene til å kjøpe noe man faktisk kan game på
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jugendsjefen skrev (2 timer siden):

Lurer virkelig på hva annet enn Genshin Impact det er verdt å kjøpe en ordentlig gaming telefon for? selv det bør spilles på PC eller PS4/5

Mange spill som er greie å spille på mobilen, men det er ikke så veldig mange som krever så mye kraft. 

For det meste er det vel skytespill som fortnite og slikt hvor man ønsker høyere fps.

Lenke til kommentar
Iki skrev:
Jugendsjefen skrev (2 timer siden):

Lurer virkelig på hva annet enn Genshin Impact det er verdt å kjøpe en ordentlig gaming telefon for? selv det bør spilles på PC eller PS4/5

Mange spill som er greie å spille på mobilen, men det er ikke så veldig mange som krever så mye kraft. 

For det meste er det vel skytespill som fortnite og slikt hvor man ønsker høyere fps.

Som er det det underliggende poenget mitt
Lenke til kommentar
mkri96 skrev (På 12.11.2021 den 13.39):
Iki skrev (På 12.11.2021 den 12.52):

Tenker jeg kjøper meg en telefon til halve prisen å bruker de gjenværende midlene til å kjøpe noe man faktisk kan game på

Det er ikke nødvendigvis bare pga. gaming man kan kjøpe denne telefonen. Dette er jo en av de få telefonene der ute som ikke har en busslomme eller hull i skjermen for kamera. Også er det en av de få som har innebygd 3,5mm jack. Samtidig så har vel Asus fått litt pepper på grunn av manglende oppdateringer på mobilene sine (noen som vet status nå?). Og siden det er en nisjemobil så er det sikkert ikke så lett å finne custom ROM til denne heller.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...