Gå til innhold

Hitman 3: Contracts

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes de to første Hitman spilla var ganske så underholdende og ble faktisk ganske fornøyd da jeg hørte at 3eren er på vei. I følge utgiveren, Eidos, vil det tredje spillet gjennomgå store forandringer både gameplay messig og grafisk...

Her er en quote fra Eidos:

Hitman: Contracts delivers more action-packed and suspenseful missions, with a greater variety of ways to make the perfect hit and an increased arsenal of firearms and close-combat weapons. A new graphics engine showcases Hitman's 'work' in brutal detail and brings new locations to life. An improved control system and more gradual learning curve will ensure that the game is accessible to all aspiring hitmen.

Jeg ser i alle fall frem til dette spillet, tipper det er andre her på forumet som gjør det samme :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det blir vanskeligere i forhold til gunhoe's, det er de færreste brettene fra de tidligere spillene du ikke kommer gjennom ved å løpe rundt med skyte knappen presset inne..

Skrevet
Håper det blir vanskeligere i forhold til gunhoe's, det er de færreste brettene fra de tidligere spillene du ikke kommer gjennom ved å løpe rundt med skyte knappen presset inne..

Jeg likte opplegget i 2eren, hvor man fikk en rating alt etter hvordan man spillte. Jeg prøvde så vidt mulig å oppnå skikkelig Hitman score, snike seg rundt, ikke bli oppdaga en eneste gang osv. Det gjorde spillet mer intenst, spennende og mer utfordrende. Likte det ikke som actionspill....

Skrevet

Jeg gleder meg hvis de greier å gjøre noe med muligheten til å lagre. Nå har jeg bare spilt ener`n, men hvis jeg må prøve 100 ganger gidder jeg ikke. :dontgetit:

Skrevet
Jeg gleder meg hvis de greier å gjøre noe med muligheten til å lagre. Nå har jeg bare spilt ener`n, men hvis jeg må prøve 100 ganger gidder jeg ikke. :dontgetit:

Man kan lagre når man vil i 2eren, men man får kun 2-3 saves pr. misjon så man må passe litt på hvor man lagrer. Dette synes jeg fungerte fint og bidro også til at spillet ble litt mer utfordrende.

Skrevet

Ja jeg gleder meg til Hitman 3: Contracts.

Hvis det er sant det de sier at det blir store forandringer når det gjelder gameplay og grafikk og slikt så blir det bra, håper det blir en flott historie også.

Skrevet (endret)

Jeg hadde blitt fornøyd om de faktisk ga oss slike stereotyp-leiemorder-mission, som første missionet på 1'eren der du skulle snipe en fyr fra et tak. Det er leiemording (nytt ord?) for meg.

Det var masse av dem i 2'eren også, men jeg følte det ble litt for action-preget.

Endret av HeavenHell
Skrevet
Jeg hadde blitt fornøyd om de faktisk ga oss slike stereotyp-leiemorder-mission, som første missionet på 1'eren der du skulle snipe en fyr fra et tak. Det er leiemording (nytt ord?) for meg.

Det var masse av dem i 2'eren også, men jeg følte det ble litt for action-preget.

så sant så sant!! :yes:

Skrevet

Store forandringer hørres egentli litt domt ut , likte spillet som det var jeg.

Det jeg egentli skulle ønske var et IKKE linært hitman spill , der du kunne velge og vrake litt i kontrakt tilbud...NJa....

Men tilbake til spørsmålet ditt , ja jeg gleder meg!!!

Skrevet

Jeg sier meg enig med HeavenHell her. Jeg synes bretta blei altfor store utover i spillet. Selv tok litt av etterhvert. Jeg likte VELDIG godt brettet hvor du skal assasinate (ispell) han fyren inne på kina-restauranten. Ett lite, tight brett hvor du har masse alternativer. Synes det blir for stort etterhvert når du skal assaulte borgen i 2'ern. Men det er mitt syn og regner ikke med at det er mange andre som er enige. Likte også brettet i 2'ern hvor du kan bruke fisk til å forgifte head-honchoen! (Bare ett lite hus)

Skrevet

Hitman 2 var veldig bra. Gleder meg også til 3'er, spesielt visst det er sånn at det går ann å ha mange flere løsninger på oppdraga.

Var Silent assassin det beste man kunne bli på 2'ern?

Skrevet
Hitman 2 var veldig bra. Gleder meg også til 3'er, spesielt visst det er sånn at det går ann å ha mange flere løsninger på oppdraga.

Var Silent assassin det beste man kunne bli på 2'ern?

Man hadde på samtlige missjoner i toeren muligheten for minst to løsninger på oppdragene. Ofte så hadde man også mer en to veier å gå. Allerede på første oppdrag kunne man velge å å skyte seg gjennom hele oppdraget eller å ta klærne fra blomsterbudet som er på vei opp til huset i begynnelsen. Når man først var bak murene hadde man også opp til flere muligheter til å ta knekken på ens tildelte Hit.

Skrevet
.. eller ta klærene og varene til budet litt lengre oppe i striten. Eller klærene til han ene vakten som later vannet. :)

Men, jo, masse muligheter.

Åja, stemmer det ja... Tror jeg skal installere spillet når jeg kommer hjem fra jobb i dag, fikk lyst til å spille det på ny....

Skrevet

Jeg likte opplegget i 2eren, hvor man fikk en rating alt etter hvordan man spillte. Jeg prøvde så vidt mulig å oppnå skikkelig Hitman score, snike seg rundt, ikke bli oppdaga en eneste gang osv. Det gjorde spillet mer intenst, spennende og mer utfordrende. Likte det ikke som actionspill....

Helt enig med deg, spillet var utrolig bra. Likte også det i toern at man kunne velge om man skulle klare det på "Silent assasin" eller som en "Maniac" klarte selvsagt alle missionene på "Silent Assasin" men i ettertid var det skøy å plaffe litt i villa :D

Noe som også var bra var at savegamesene var redusert til 5 pr mission noe som gjorde det mer spennende :thumbup:

Gleder meg sinnsykt til treern kommer ut :dribble:

Hitman 4evah :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...