brune-ha Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Har nå ATI radeon 9700 pro... Har tenkt å bruke 2 skjermer, men har noen spørsmål før jeg gjør det... Bruker nyeste Omega driverne, hvordan skrur jeg på 2. skjermen i windows?.. Vil dette kreve mye ressurser i spill? Har XP 2500+@3200+ , 512mb minne... Vil spillet gå på begge skjermene? Eller vil den andre skjermen bli svart eller fortsatt være windows? Hvordan kan jeg styre hvem skjerm musen er på? Vil jeg få 2 windowser da? Eller må jeg "sende" over programmer til 2. skjermen? Den andre skjermen er litt vanskelig å få tak i derfor synes jeg det blir mye enklere å få vite dette før jeg henter skjermen "langt unna fra"... Mvh KeV Takke for ALLE svar...
lavizh Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 right click på desktop, SETTINGS, velg display nummer 2, og trykk extend my ... så funker det hvis alt er satt opp riktig.
brune-ha Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 right click på desktop, SETTINGS, velg display nummer 2, og trykk extend my ... så funker det hvis alt er satt opp riktig. Supert... Men noen som vet noe om detta? Vil dette kreve mye ressurser i spill? Har XP 2500+@3200+ , 512mb minne... Vil spillet gå på begge skjermene? Eller vil den andre skjermen bli svart eller fortsatt være windows? Hvordan kan jeg styre hvem skjerm musen er på? Vil jeg få 2 windowser da? Eller må jeg "sende" over programmer til 2. skjermen?
Zeph Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 (endret) det lavizh sa Da kan du velge kva side den andre skjermen skal stå på. Så når du drar musa ut til siden på primærskjermen så forsvinner den over på den andre. Du kan også laste ned programmet UltraMon som er gratis slik at du får ei startlinje på skjerm nr.2 Vil dette kreve mye ressurser i spill? Har XP 2500+@3200+ , 512mb minne...Vil spillet gå på begge skjermene? Eller vil den andre skjermen bli svart eller fortsatt være windows? Spillene vil kjøre som vanlig og på den eine skjermen. De fleste spill skal det gå bra med, men det er kanskje noken som kan lage litt merkelige scener. Når du er inne i spillet kan du ikkje gå over til den andre monitoren uten å bruke Alt+TAB for å komme til Windows. Hvordan kan jeg styre hvem skjerm musen er på?Vil jeg få 2 windowser da? Eller må jeg "sende" over programmer til 2. skjermen? Musa drar du over til den andre skjermen og bruker den vanlig. Du har samme Windows men skrivebordet er liksom forlenget til den andre skjermen. Du må dra vinduer over dit. DU kan sette ikoner på den skjermen også. Edit: Når du går innpå instillinger i skjermegenskaper så ser du 2 firkanter merket 1 og 2. Viss du drar nr.2 over til den venstre sida (slik at Nr.2 er til venstre og Nr.1 til høgre) så vil musa gå over til skjerm Nr.2 når du drar musa most venstre skjerm, samme gjelder om du har den på høgre sida. Endret 8. januar 2004 av zeph
loggon Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Du aktiverer skjerm 2 i egenskaper/innstilninger. da har du 2x windows. Her velger du også Over gang til större skrive bord. Også for W på Tv. I avanserte innst. velger du ikke å röre noe i egenskaper/innstilninger da får du kluss( går altså direkte til avanserte innst.) ved f.eks film på tv. Dette fungerer ihvertfall for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå