eskarls Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Er det noen som erfaring med dette spillet? Jeg personlig digger star wars følelsen. Noen som har noe å si om spillet????
ripset Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Likte du homeworld 1, så kommer du til å like homeworld 2. Digg spill når du først kommer inn i det.
Lapette Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Jeg synes Homerworld 2 er det mest bedritne spillet jeg noen gang har prøvd...."! Men nå er ikke sjangeren helt "meg" heller da... Jeg prøvde å sette meg inn i det, men jeg synes konseptet generelt er bleh2k! Hei bart
Jaghi Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Likte dude forige spillene i serien vil du garantert like Homeworld 2. Personlig syns jeg det er dritbra, men det er nok et spill for en litt mer avskjermet gruppe med spillere.
OlaTK Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Det blit litt ensformig synes jeg, men grafikken er nydelig.
Mala Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 H1 og 2 er noen av de beste spillene innen sjangeren syns eg, og 2`er er fantasktisk når du mestrer det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå