Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL fra Direct Connect AS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kompis av meg som har linje der i fra. Har bare positive erfaringer og 98% oppetid i den perioden han har hatt ADSL der i fra (ca. 2 måneder). Så de anbefales på det sterkeste ja :)

PS: Styr LAAAAANGT unna Monet. Større dritt leverandør skal du lete lenge etter! :angry:

Husk også at det inkluderer fast IP-adresse !!

Lenke til kommentar
Men er det ikke noe ræl med fast ip-adresse dersom man bruker pc'en på jobb/skole hvor man får tildelt automatisk. Må man ikke da drive med mye triksing og miksing hver gang man setter opp maskinen hjemme igjen?

 

Mvh

Iacob

Er ikke noe stort problem hvis du har en router stående mellom ADSL modemet og pcen. Routeren vil da dele ut ip adresse automatisk til pcer koblet til denne.

 

Telcontar

Lenke til kommentar
Dette var jo perfekt, var ute etter å bytte ADSL leverandør nå (bindingstiden endelig over :thumbup: ). Fast IP og bra pris i tillegg, kunne ikke vært bedre :).

 

Kan heller ikke få ADSL Nextgentel, merkelig at jeg kan få fra alle andre enn nettopp dem.

 

Telcontar

NGT bruker eget utstyr i sentralene for å levere ADSL til kundene, så da har de vel ikke utstyr i din sentral. Leste i DN at Bluecom også skal begynne med å installere eget utstyr i sentraler.

 

MVH Audun

Lenke til kommentar
Billigste SDSL jeg har sett hittil.

 

Bluecom har jo etablering på 6000 (!) kroner, hinsides...

 

Hvorfor er etableringen på SDSL så forbanna dyr ??

Bluecom vidreselger TNN sin SHDSL og de tok i forferdelig høy etableringspris, plusser du på modem så blir det fort noen kroner av det.

Er dere sikre på at disse DC-folka ikke vidreselger Catch sin SHDSL?

De har mye lavere etablering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...