Gå til innhold

Hvordan få vifta til å blåse inn ikke ut?


HaMa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok..... Hold dere til tema *oppgitt!* Dette går aldri! For det første kan jeg åpne kabinettet!!!!!!!!!! Jeg har skrudd den ene viften men jeg trenger hjelp til den andre!!!!!!!! Så vanskelig å ikke gjøre narr av meg!!

*Oppgitt..*

 

Men du har fått det til nå? Du fant ut den bare var å snu vifta? Det er snakk om litt normal praktisk sans her. Tror mamma hadde klart det.

Lenke til kommentar
Dere andre: vi har alle vært grønne på montering av div. hardware, så vi bør kanskje ikke være for storsnutet? :)

Må vel si meg delvis enig der. Oxyde (R.I.P. m8) lo godt når jeg spurte han hva bios var, men at man skifter fra å blåse ut til å suge inn ved å snu viften er vel hakket mer opplagt? :)

Endret av menT4l
Lenke til kommentar

hahah måtte bare legge kommentar...

det her er HAMA a.k.a homer.. hama det kan ikke være så vanskelig og snu en vifte... spesilet ikke når theoneandonlyole har sagt det til deg tre ganger på msn.. haha :laugh:

 

 

neida hama keep up the computing skills :thumbup:

 

du skjønte det hvertfall til slutt da :p

Lenke til kommentar
jada takk for at dere gjør narr men jeg fikk hjelp av noe som heter venner (som ikke gjør narr!!!!!!!!!!!!!)

Ok, dette er det vi har å vurdere situasjonen ut ifra:

Jeg har kjøpt to kabinett Vifter og jeg lurte på hvordan jeg kan få den ene til å blåse inn isteden for at begge blåser ut? noen hjelp?

 

Det er litt vanskelig å forstå at du klarer å skru på vifta ene veien, men at noe hindrer deg å skru den på andre. Hadde du gitt mer info ville vi kanskje kunne gi svar annet enn det som er helt opplagt gitt utfra beskrivelsen. Det virker som om det er noe viktig info som ikke blir sagt, og du må dessverre da bare forvente deg snu 180grader svar. Det som derimot kunne vært kjekt å få vite er: Hva viste problemet seg å være. Og: Hvordan løste du det.

 

Hvis det da er noen som får samme problem en annen gang kan de da bare søke på forumet og lære av din løsning og dermed løse sitt eget problem.

Lenke til kommentar
... Det som derimot kunne vært kjekt å få vite er: Hva viste problemet seg å være. Og: Hvordan løste du det. ...

 

ja, det lurer jeg også på. om en vifte passer ene veien så skulle en tro at den

passer andre veien også. merkelig.. en annen ting er jo om det er kødd eller

ikke..

Endret av capy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...