Gå til innhold

Hvordan få vifta til å blåse inn ikke ut?


HaMa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vil nå offisielt bemerke at jeg tar avstand fra alle som har oppført seg nedlatende i denne tråden. jeg synes personlig at det er svært enkelt å snu en vifte, men om man først får et problem, så er det et problem. som HaMa sa, så fikk han tatt seg av den ene viften, men fikk et problem med den andre. jeg vil anta at problemet var at ledningen havnet i klem om viften ble snudd, og der ikke var noen lett synlig måte å legge ledningen opp slik at den ikke kom i klem.

 

Til samtlige av dere som oppfører dere nedlatende: HOLD KJEFT! hadde dere vært i hans sko hadde dere hatt nøyaktig samme problem.

Lenke til kommentar
jeg vil nå offisielt bemerke at jeg tar avstand fra alle som har oppført seg nedlatende i denne tråden. jeg synes personlig at det er svært enkelt å snu en vifte, men om man først får et problem, så er det et problem. som HaMa sa, så fikk han tatt seg av den ene viften, men fikk et problem med den andre. jeg vil anta at problemet var at ledningen havnet i klem om viften ble snudd, og der ikke var noen lett synlig måte å legge ledningen opp slik at den ikke kom i klem.

 

Til samtlige av dere som oppfører dere nedlatende: HOLD KJEFT! hadde dere vært i hans sko hadde dere hatt nøyaktig samme problem.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Ærlig talt så synes jeg dere var skikkelig barnslige. På grensen og kanskje over til hva moderatorene burde godta. Synes snart det bør inngå i modereringen å holde på topicen. Det er endel ting dere ikke vet:

 

1. Alderen på den som spør. En på 10 år trenger ikke å mobbes fordi han spør dumt. Det er med forumet som sms. Sier ingenting om personen bak.

2. Språkkunnskapene til vedkommede. Er det skrevet i farta? Er det dårlig formulert?

 

Synes at moderatorene bør begynne å slå ned på disse og legge en liten regel til i vedtektene om at mobbere stoppes, og topicen holdes. Vil man ha masse dum humor er det mulighet for å opprette en sådan post i feks søppel.

 

Kanskje flere moderatorer i voksen alder burde vurderes?

Endret av Patience
Lenke til kommentar
dårlig gjort å kødde me sånt.. vist dere bare skal kødde burde dere holde kjeft å laver å svare på threaden.. å ikke komme med nesevise hjerneskadde svar..
Vanskelig å komme med noen kontruktive svar når spørsmålet i seg selv er _helt_ på jordet.

 

Sånne simple ting som dette burde være enkelt å finne ut av selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...