Gå til innhold

Uncharted 4 og Lost Legacy pusses opp og kommer til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Boss-Znakemaster skrev (På 2021-9-10 den 8.05):

For min del er jeg veldig glad for å få Uncharted 4 og Lost Legacy på PC fordi jeg kan spille Uncharted 1-3 på standard PS4 i 1080p 60fps, mens de siste 2 spillene er 30fps. For pc spillere som aldri har spilt Uncharted serien så syns jeg det ikke gir mening å ha dem å starte på de siste spillene i serien.

Jupp, helt enig. Uncharted 1-3 på ps4. Mens Uncharted 4 og lost legacy var slitsomt til tider pga 30 fps. Spesielt lost legacy som til tider ikke klarte å holder 30.

Men... tror det er mange fler som ønsker seg last of us 1 og 2 til pc, så hvorfor starter de med uncharted 4?

Lenke til kommentar
GrinderX9 skrev (4 timer siden):

Jupp, helt enig. Uncharted 1-3 på ps4. Mens Uncharted 4 og lost legacy var slitsomt til tider pga 30 fps. Spesielt lost legacy som til tider ikke klarte å holder 30.

Men... tror det er mange fler som ønsker seg last of us 1 og 2 til pc, så hvorfor starter de med uncharted 4?

Det ryktes at Sony jobber med en remake av TLOU1. Dersom det stemmer, så kan det jo hende at den kommer til PC også. Kanskje samtidig som HBO TV-serien kommer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...