daniKey Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 jeg trenger noen gode, unge spillere.. noen forslag?? Altså CM4
Arsenal_RULES Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Det er det nye cm du mener??? Viss det er det her er noen gode spillere. Lucio (140 mil) (viss du har med norsk liga) Sjekk ut Sparta Sarpsborg. Anelka ( 200mil) Robben (340mil) Reyes (240mil) Aimar (400mil) Kevin Hofland (420mil) Pennant (50mil) Riquelme (mil ukjent) Rooney (340mil) Robinu (40mil)
daniKey Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Takk skal du ha, men det er CM4 jeg mener..
Mr.vain Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 her er et kanske bra hint til gode unge spillere: freddie adu, aaron lennon ,selvaduri.kompisn min spiller cm4 og har disse spillerene, men han er Man Utd da,
Zpurs Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Hei! Jeg har et par ungutter som bli sinnsykt gode etter hvert!! Ben Bowditch og Johnatan Blondel på Tottenham Hotspur (Blondel er verdt 17M£ etter 2 sessonger hos meg...Bowditch er verd ca 7M£) HATEM BEN ARFA - sinnsyk god spiss, får han gratis første sessongen (LYON) fordi at han er kun 15 år... spill med han på førstelaget litt nå og da i de to første sessongene, og han vil garantert bli toppscorer for laget innen han er 19 år! HELT SYKT hvor god han blir.... Stefano Seedorf på Ajax er en god ungutt... koster kun et par mill pund! Julius Aghahowa (Shakhtar) er helt sinnsyk,men er desverre ikke helt gratis... måtte punge ut 7M£ i første sessong... Sikkert noen som er uenig med mine spillervalg, men jeg har bare gode erfaringer med disse... prøver bestandig å sikre meg et par av disse, for da vet jeg hva jeg får! lykke til!
Zpurs Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Hei! Spiller for det meste med Tottenham.... (siden det er favorittlaget...) Men akkurat nå har jeg startet et game med Middlesbrough.... (gidder ikke å starte med lag fra 2. & 3. div, har ikke tid til å spille til jeg har vunnet CL alikevel...) spiller for det meste kun4-5 sessonger med hvert lag før jeg starter på nytt... De spillerne som jeg listet opp krever ikke at du er en "storklubb" for at de skal komme altså... men tror kankje at de helst vil spille på PL-nivå (ivertfall Aghahowa) Hvilke lag spiller du med da? -Kjetil
daniKey Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Jeg spiller med Milan jeg... vant Serie A og CL og CUPEN første sesong..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå