Gå til innhold

Western Digital putter nytt flash­minne inn i harddisker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter alt WD har gjort siste årene med SMR/CMR og endring av interne komponenter i WD Blue SN550 uten å si ifra til noe (og selvfølgelig etter at anmelderene hadde fått disker uten problemer) så er Western Digital på shitlisten min i minimum 10 år frem i tid. Det er imponerende hvor fort WD gikk ifra lederen til å være den jeg stoler minst på..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS skrev (20 timer siden):

Etter alt WD har gjort siste årene med SMR/CMR og endring av interne komponenter i WD Blue SN550 uten å si ifra til noe (og selvfølgelig etter at anmelderene hadde fått disker uten problemer) så er Western Digital på shitlisten min i minimum 10 år frem i tid. Det er imponerende hvor fort WD gikk ifra lederen til å være den jeg stoler minst på..

Hahah, ja.

Detta gir meg flashbacks til IBM Deskstar harddisker. Mareritt-aktige flashbacks. Levetid på ca. 2 måneder. Rimelig labre greier.

Lenke til kommentar

Det å endre CMR til SMR i samme produktnummer er bare drittsekk-oppførsel. De kan si så mye de bare vil om at de har egne serier beregnet på overvåkning og whatnot, men uansett holder det ikke å degradere kjente produkter folk er vant til når de tror de kjøper samme varen på nytt f.eks for reservedeler. Det er ikke rare kostnaden å bare endre produktnummeret sånn at det skiller seg ut og en slipper en shitload med sinte kunder og tap av goodwill sånn som AnthonyEdwardS nevner. Håper produsentene har lært av dette.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...