Gå til innhold

OnePlace - sortere apper?


Anbefalte innlegg

Er det mulig å bruke en OnePlace uten abonnement? De selges rimelig på Finn og vil jo være et greit alternativ til Apple TV om den fungerer.

Har fått tak i en OnePlace, alt ser ut til å fungere helt fint. Men er det virkelig ikke mulig å sortere appene? Endre på utvalgte apper?

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anta at det fungerer som en ren AndroidTV-boks selv om man ikke har abonnement. Kortet som @Kjell Olaf Winther snakker om vil jeg tro i utgangspunktet kun er for å styre rettigheter på broadcast-tv via satellitt (CA-kort for dekryptering), og at resten av boksen fungerer uten at dette er aktivt.

Med det sagt, og uten å sjekke hvor billig de går på Finn, ville jeg kanskje vurdert en annen AndroidTV-boks av nyere dato. 

Lenke til kommentar

Da tok jeg ut kortet på min OnePlace, og apper virket. De må jo lastes ned, men det burde ikke være noe problem.

Nrk, Viaplay, Disney funket fint. Prøvde ikke å ta strømmen på boksen.

Til 299 er det jo bare å prøve. 
Har alltid hatt abb på mine bokser, og One Place og den forrige er jo de første med strømmemuligheter.

Lykke til.

Ps: Allente har full oversikt over hvilke bokser og harddisker  jeg har hatt de siste årene….

Endret av Kjell Olaf Winther
Lenke til kommentar

På OnePlace er det en rad med utvalgte apper.

Og under to rader med installerte apper (og spill).

Har ikke noe behov for å legge Disney eller HBO i noen annen rekkefølge enn de vises.

Ellers vises apper i Google Play under fremhevede apper og anbefalt for deg.

Og videre sortert i underholdning, spill, osv. Og en egen meny for appkategorier.

De samme apper som er tilgjengelig på de fleste smart-tv og andre bokser.

i tillegg minst 100 apper man kan laste ned, men som man ikke har bruk for. 

Endret av Kjell Olaf Winther
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...